0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

*

Αποσυνδεδεμένος aristuono

  • *****
  • 327
  • Φύλο: Άντρας
  • apriliabikers.gr
  • Μοντέλο μηχανής: rsv tuono
  • Αντιδράσεις: +36
λαδια μπροστινου
« - : Απρίλιος 28, 2015, 04:36:14 μμ »
καλησπέρα παιδια.στα μπροστινα του tuono όχι στα ohlins στα showa τι νουμερο λαδια βαζουμε?επειδη οσο και να ξεσφίξω την αναρτηση είναι σκληρη.ειχα βαλει 10αρι silkolene.



*

Αποσυνδεδεμένος fst.corner

  • ***
  • 178
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: +10
Απ: λαδια μπροστινου
« Απάντηση #1 - : Απρίλιος 28, 2015, 08:43:35 μμ »
βαλε 5αρακι.
αλλα απο οτι καταλαβαινω το θεμα σου ειναι τα ελατηρια και οχι η αποσβεσεις συμπιεσεις του μπροστινου σωστα?

*

Αποσυνδεδεμένος iosif9

  • *****
  • 246
  • Φύλο: Άντρας
  • Μοντέλο μηχανής: APRILIA TUONO R V2
  • Αντιδράσεις: 0
Απ: λαδια μπροστινου
« Απάντηση #2 - : Απρίλιος 29, 2015, 08:14:07 πμ »
τσέκαρε και την ποσότητα απο το manual!
ΜΠΑΙΝΩ ΦΕΤΑ ΚΑΙ ΒΓΑΙΝΩ ΚΕΦΑΛΟΤΥΡΙ...!!!

*

Αποσυνδεδεμένος aristuono

  • *****
  • 327
  • Φύλο: Άντρας
  • apriliabikers.gr
  • Μοντέλο μηχανής: rsv tuono
  • Αντιδράσεις: +36
Απ: λαδια μπροστινου
« Απάντηση #3 - : Απρίλιος 30, 2015, 11:49:18 μμ »
καλησπέρα μετα από σχολαστικο ρυθμισμα της αναρτησης μπροστα παρατηρησα το εξης.εχει μεγαλο free sag δηλαδή με το βαρος της μηχανης περιπου 20-25mm και μετα από εκει και κατω είναι σκληρη δεν συνεργάζεται με την πισω και δουλευει μονο στο φρεναρισμα η σε μεγαλο σαμαρι.η αποσβεση προφορτισης δεν κανει τιποτα και οσο σφιγγω το ελλατηριο μειωνω λιγο το free sag.τιποτα άλλο.λαδι εβαλα sae 7.5 καμια γνωμη?

*

Αποσυνδεδεμένος bip-bip manos

  • *****
  • 928
  • Φύλο: Άντρας
  • apriliabikers.gr
  • Μοντέλο μηχανής: tuono 07
  • Αντιδράσεις: +152
Απ: λαδια μπροστινου
« Απάντηση #4 - : Μάιος 01, 2015, 04:10:53 πμ »
Μειωσες καθόλου τν απόσβεση συμπίεσης;;
Πόσα κιλά είσαι;;;

*

Αποσυνδεδεμένος aristuono

  • *****
  • 327
  • Φύλο: Άντρας
  • apriliabikers.gr
  • Μοντέλο μηχανής: rsv tuono
  • Αντιδράσεις: +36
Απ: λαδια μπροστινου
« Απάντηση #5 - : Μάιος 01, 2015, 09:49:56 πμ »
Η αποσβεση συμπιεσης δεν ακουει.95 κιλα ειμαι αλλα η αναρτηση εχει να κανει με το ελευθερο σαγκ.οταν καταναλωνει ηδη το 25-30% της αναρτησης το βαρος της μηχανης.μετα απο εκει και κατω ειναι σκληρη οσο και να ξεσφιξω.

*

Αποσυνδεδεμένος bip-bip manos

  • *****
  • 928
  • Φύλο: Άντρας
  • apriliabikers.gr
  • Μοντέλο μηχανής: tuono 07
  • Αντιδράσεις: +152
Απ: λαδια μπροστινου
« Απάντηση #6 - : Μάιος 01, 2015, 07:31:42 μμ »
Για τα κιλά σου είναι τέλεια τα ελατήρια.... Αλλού παίζει να έχει γίνει βλακεία..... Μάλλον έχει πολύ λάδι ....  Πρίν αλλαξεις λάδια πώς το ένιωθες;;

*

Αποσυνδεδεμένος aristuono

  • *****
  • 327
  • Φύλο: Άντρας
  • apriliabikers.gr
  • Μοντέλο μηχανής: rsv tuono
  • Αντιδράσεις: +36
Απ: λαδια μπροστινου
« Απάντηση #7 - : Μάιος 01, 2015, 09:29:06 μμ »
κοιτα φιλε εσφιγγα την πισω αναρτηση νομιζοντας ότι φταιει αυτή τωρα που πηρα από μιλλε ειδα ότι δεν υπαρχει συνεργασια.σκεφτομαι να κατσω να τις λυσω και να τις ξανα κανω από την αρχη.εχει ετσι από όταν την πηρα από την στιγμη που αλλαξα τα λαδια και τα εκανα 10αρια.θα δειξει

*

Αποσυνδεδεμένος dikaios

  • *****
  • 227
  • Αντιδράσεις: 0
Απ: λαδια μπροστινου
« Απάντηση #8 - : Μάιος 01, 2015, 09:56:11 μμ »
Βαλε τα προτρεινομενα απο τον κατασκευαστή λαδια.Διότι αυτα μπορεί να είναι πολυ χοντρα και να μην συνεργαζονται οι βαλβιδες της ανάρτησης.Επισης κοιτα αν εχεις βαλει την σωστη ποσότητα -παιζει και αυτο ρολο στην διαδρομή της αναρτησης.

*

Αποσυνδεδεμένος aristuono

  • *****
  • 327
  • Φύλο: Άντρας
  • apriliabikers.gr
  • Μοντέλο μηχανής: rsv tuono
  • Αντιδράσεις: +36
Απ: λαδια μπροστινου
« Απάντηση #9 - : Μάιος 01, 2015, 11:35:08 μμ »
από την μανα του 5αρι δεν παιρνει νομιζω?παντως αυτό που μου κανει εντυπωση είναι ότι οσο και να σφιξω τα ελλατηρια μειωνεται μονο to free sag.δεν σκληραινει περισσοτερο.
« Τελευταία τροποποίηση: Μάιος 01, 2015, 11:37:07 μμ από aristuono »

*

Αποσυνδεδεμένος dikaios

  • *****
  • 227
  • Αντιδράσεις: 0
Απ: λαδια μπροστινου
« Απάντηση #10 - : Μάιος 02, 2015, 01:01:51 πμ »
Οταν λες δεν σκληραίνει?Οταν σφιγγεις το ελατήριο ειναι γιαννα φτιαξεις το στατικο και το δυναμικο sag.Το οποιο αν δεν πεφτει στις σωστες τιμες και στα δυο -σημαινει οτι το ελατήριο δεννκανει για τα κιλα σου.Δεν εχει σχεση το ελατηριο με την συμπίεση.

*

Αποσυνδεδεμένος aristuono

  • *****
  • 327
  • Φύλο: Άντρας
  • apriliabikers.gr
  • Μοντέλο μηχανής: rsv tuono
  • Αντιδράσεις: +36
Απ: λαδια μπροστινου
« Απάντηση #11 - : Μάιος 02, 2015, 01:37:57 πμ »
μα δεν καταλαβες οσο και το το σφιξω είναι πολύ σφιχτο σαν ελλατηριο μειωνει λιγο το free sag αυτό δηλαδή που είναι με το βαρος της μηχανης το οποιο λενε παντου ότι θα πρεπει να είναι από 0-5mm και εμενα φτανει τα 20-25 mm από εκει και περα δεν σκληραινει περισσοτερο γιατι είναι ηδη πολύ σκληρο και η μονη ρυθμιση που ακουει είναι μονο η αποσβεση επαναφορας.αφου η μηχανη καταναλωνει το 30-35 % της αναρτησης ηδη.γιαυτο σπαω το κεφαλι μου να δω γιατι εχει τοσο πολύ sag.δεν είναι με εμενα επανω.οταν η μηχανη θα πατησει στο βαρος της και πατηθεί η μπροστα αναρτηση και εγω να ανεβω επανω για να δουλεψει από εκει και κατω θελει η δυνατο φρεναρισμα η δυνατο πατημα.αλλιως είναι κουτσουρο.

*

Αποσυνδεδεμένος ifylios72

  • *******
  • 1414
  • Φύλο: Άντρας
  • Η Τουόνο ή επι τάς
  • Μοντέλο μηχανής: CLIPUONO 1300
  • Αντιδράσεις: +123
Απ: λαδια μπροστινου
« Απάντηση #12 - : Μάιος 02, 2015, 07:54:50 πμ »
μα δεν καταλαβες οσο και το το σφιξω είναι πολύ σφιχτο σαν ελλατηριο μειωνει λιγο το free sag αυτό δηλαδή που είναι με το βαρος της μηχανης το οποιο λενε παντου ότι θα πρεπει να είναι από 0-5mm και εμενα φτανει τα 20-25 mm από εκει και περα δεν σκληραινει περισσοτερο γιατι είναι ηδη πολύ σκληρο και η μονη ρυθμιση που ακουει είναι μονο η αποσβεση επαναφορας.αφου η μηχανη καταναλωνει το 30-35 % της αναρτησης ηδη.γιαυτο σπαω το κεφαλι μου να δω γιατι εχει τοσο πολύ sag.δεν είναι με εμενα επανω.οταν η μηχανη θα πατησει στο βαρος της και πατηθεί η μπροστα αναρτηση και εγω να ανεβω επανω για να δουλεψει από εκει και κατω θελει η δυνατο φρεναρισμα η δυνατο πατημα.αλλιως είναι κουτσουρο.

Έτσι όπως τα περιγράφεις είναι και το δικό μου μπροστινό και με αποθαρρύνει από οποιαδήποτε αλλαγή λαδιών η ρυθμίσεων βλέποντάς το να μην δουλεύει.  :(
Προσωπικά πιστεύω πως για να δουλέψουν αυτά τα αμορτισέρ χρειάζεται ή αλλαγή ελατηρίων με κάτι καλύτερο (progressive) ή ολόκληρο κιτ βελτίωσης (Cartridge) πράγμα το οποίο φτάνει ψηλά στην τιμή και οδηγεί τους περισσότερους σε αναβάθμιση σε ohlins.   

Δεν είμαι οπαδός των Showa, από τις γιαπονέζικες παλιότερης γενιάς που θεωρούσαμε τα αμορτισέρ για διακοσμητικά στοιχεία περισσότερο παρά για αναρτήσεις. Μόνο που τώρα έχουν καπάκια με βίδες και ρυθμιστικά και καλλωπιστικά στοιχεία με μικρούς επηρεασμούς στην λειτουργικότητα.  :)

Τουόνο και ξερό ψωμί ....

*

Αποσυνδεδεμένος geobarb

  • ***
  • 184
  • Φύλο: Άντρας
  • apriliabikers.gr
  • Μοντέλο μηχανής: aprilia rsvr 1000
  • Αντιδράσεις: 0
Απ: λαδια μπροστινου
« Απάντηση #13 - : Μάιος 02, 2015, 09:00:51 πμ »
Φιλε αρη,οταν λες free sag εννοεις το στατικο sag(μονο το βαρος της μηχανης)?Αν εννοεις αυτο τοτε πρεπει στο μπροστινο να ειναι 20-30 χιλιοστα.
Μαλλον εχεις μπερδευτει με το πισω sag που πρεπει να ειναι απο 0 μεχρι 15 χιλιοστα.Αυτα τα νουμερα ισχυουν για τα ohlins,αλλα νομιζω ειναι γενικος κανονας

*

Αποσυνδεδεμένος pegasakos

  • *****
  • 845
  • Αντιδράσεις: +5
Απ: λαδια μπροστινου
« Απάντηση #14 - : Μάιος 02, 2015, 09:19:03 πμ »
Δανεισμένο απο το mybike.gr για να έχετε ανα μπουσουλα✌

STATIC SAG & RIDER SAG

Ξεκινατε με το μανουαλ της μοτοσυκλετας και βρισκετε το μηκος της διαδρομης του αμορτισερ σας.(αν δεν εχετε μανουαλ ψαχτε στο ιντερνετ και θα το βρειτε σιγουρα το μηκος της διαδρομης του)

Ας υποθεσουμε πως εχετε ον οφ μηχανακι γιατι ολα τα εγχειριδια που βρηκα με ρυθμισεις αναρτησεων κατα καιρους,μιλανε ολα για SS μοτοσυκλετες που η διαδρομες των αναρτησεων τους ειναι maximum τα 120χιλ.

Για παραδειγμα θα πουμε πως το αμορτισερ σας εχει ολικο μηκος διαδρομης 190χιλ.Με ενα κομπιουτερακι το διαιρεις δια του 3 και παιρνεις ενα αποτελεσμα 63,3χιλ

Στην συνεχεια....αν εχεις κεντρικο σταντ,στηνεις την μοτοσυκλετα με αυτο και παιρνεις ενα σταθερο σημειο στην ουρα της μοτοσυκλετας (κατα προτιμηση να περναει απο την νοητη καθετο που περναει απο τον αξονα του πισω τροχου) και μετρας την αποσταση μεταξυ αυτου του σημειου και του αξονα του τροχου.

Βλεπε εικονα>


Αν δεν εχεις κεντρικο,χρειαζεσαι εναν φιλο σου να σου ανασηκωσει την μοτο στο πλαινο σταντ ωστε να εκταθει στο μεγιστο η αναρτηση (να μην παταει κατω η ροδα τελος παντων)

Ας πουμε πως βλεπεις στην μεζουρα σου 465χιλ.Σημειωνεις την μετρηση αυτη.

Μετα κατεβαζεις την μοτο απο το κεντρικο σταντ (ή την αφηνει κατω ο φιλος σου να μην κουραζεται το παλικαρι Posted Image

Την κρατας (χωρις να εχεις ανεβει πανω) εντελως ορθια και ο φιλος σου ή και μονος σου αν την εχεις κοντα σε καναν τοιχο και μπορεις να ακουμπας εκει το τιμονι της ωστε να ειναι εντελως ορθια) πιεζεις μερικες φορες την ουρα της μοτοσυκλετας ωστε να μην εχεις τιποτα κολληματα της αναρτησης και την αφηνεις ελευθερη μετα να επιστρεψει στο υψος που αυτη θελει.

Μετρας εκ νεου απο το σταθερο σημειο που ειχες παρει και την πρωτη μετρηση μεχρι τον αξονα τοτυ τροχου και βλεπεις ενα νουμερο 435.Το σημειωνεις κι αυτο σ εναν χαρτι.

Μετα....ανεβαινεις πανω στην μοτοσυκλετα την οποια κραταει ενας φιλος σου σε ενετλως ορθια θεση,ή ακουμπας σε εναν τοιχο για να μην πεσεις,ανεβαζεις τα ποδια στα μαρσπιε και πιεζεις πανω κατω την αναρτηση μερικες φορες.Στην συνεχεια καθεσαι στην κανονικη σταση οδηγησης σου και ο φιλος σου μετραει εκ νεου την αποσταστη απο τα δυο σημεια που μετρησαμε και πριν.

Βλεπεις ενα νουμερο 390χιλ.

(Καλο θα ηταν οταν ρυθμιζεις τις αναρτησεις,να τις ρυθμιζεις με βαση του οπως σε ενδιαφερει να ειναι η μοτοσυκλετα τις περισσοτερες φορες ή οπως οταν κανεις ταξιδι/βολτες)

Τι εννοω με αυτο?

Εγω ρυθμιζω to SAG για τις βολτες μου.Δηλαδη,χωρις βαλιτσα κεντρικη (ενω καθημερινα την εχω πανω στο μηχανακι) και με φορεμενα τα δερματινα μου (μπουφαν παντελονι μποτες) και το κρανος μου,ωστε να εχω το ιδιο βαρος με οταν θα παω βολτα κι οχι πλασματικο)

Συνεχιζοντας λοιπον με τις μετρησεις,πρεπει τωρα να κανετε παλι υπολογισμους.

Αφαιρειτε λοιπον απο το 465 το 390 και παιρνετε ενα αποτελεσμα 75χιλ

Αυτο ειναι το Rider SAG το οποιο ομως ειναι πολυ.

Το πως καταλαβαινεις οτι ειναι πολυ ειναι απλο αφου επρεπε να εχεις τουλαχιστον 63,3χιλ που ειχαμε βρει πριν οταν διαιρεσαμε δια του 3 την ολικη διαδρομη (και πραγματικη) του αμορτισερ σας.

Αρα σφιγκουμε το ελατηριο (την προφορτιση) και ξανακανουμε απο την αρχη τις μετρησεις για το rider sag.Δηλαδη την μετρηση με εμας πανω στην μοτοσυκλετα,μεχρι να σφιξουμε αρκετα το ελατηριο ωστε να μας δωσει τα χιλιοστα που θελουμε και λιγο ακομα παραπανω θα ελεγα εγω.Δηλαδη να εχουμε μετρηση 60χιλ.

Αν ομως τερματισουμε την προφορτιση του ελατηριου και δεν εχουμε φτασει την επιθυμητη μετρηση,παει να πει πως το ελατηριο δεν καλυπτει το δικο μας βαρος,ή γενικως ειναι πεσμενο και χρειαζομαστε ενα σκληροτερο.

Αυτο μπορουμε να το δουμε ευκολα βρισκοντας το static sag (χωρις εμας πανω) το οποιο θα μας δειξει εαν οντως το ελατηριο τα εχει "παιξει"

Αν δηλαδη αφαιρεσουμε απο το 465 το 435 θα βρουμε 30χιλ αποτελεσμα.
Ως στατικο SAG ομως θελουμε το 21,1 τουλαχιστον το οποιο ειναι το πηλικο της διαιρεσης του 63,3 δια του 3 και παλι.

Αν λοιπον εχουμε σφιξει τελειως το ελατηριο και δεν εχουμε φτασει στα 21,1 χιλιοστα τοτε παει να πει πως το ελατηριο ειναι πεσμενο και χρηζει αλλαγης.

Αν τα πιανει τα 21,1 χιλιοστα ακομα κι αν δεν εχουμε σφιξει τερμα την προφορτιση,παει να πει πως το ελατηριο ειναι μια χαρα αλλα εμεις ειμαστε αρκετα βαριοι για το συγκεκριμενο ελατηριο.(σε ολες τις μοτο πλην των BMW το βαρος ενος μεσου ανθρωπου υπολογιζεται στα 75 κιλα.H BMW υπολογιζει 85 κιλα.

Αν λοιπον εσεις με ολο τον εξοπλισμο σας ειστε 100 κιλα...τι να κανει το ελατηριακι?  :baby:

Ας υποθεσουμε ομως οτι ολα πανε καλα και οι μετρησεις που θελαμε μας εχουν βγει.

Τοτε εχουμε ρυθμισει την προφορτιση του ελατηριου του αμορτισερ μας σωστα.

Το ιδιο κανουμε και για το μπροστινο μας.(οσοι εχουν δυνατοτητα προφορτισης) απλα εκει αντι για σταθερο σημειο,δενουμε ενα δεματικο (αυτο που δενουμε καλωδια) στην μια μπουκαλα (οχι πολυ σφιχτα ωστε να κινειται οταν το σπρωξει η τσιμουχα του καλαμιου,και κανουμε μια βολτα προσπαθωντας να πιεσουμε αρκετα το μπροστινο μας (σε φρεναρισμα δυνατο ας πουμε)

Γυρναμε σπιτι και σηκωνουμε το μπροστινο της μοτο στον αερα (να μην παταει η ροδα κατω) και μετραμε την αποσταση απο την τσιμουχα του καλαμιου εως το δεματικο.

Αφου εχουμε μαθει και την ολικη διαδρομη της αναρτηση μας απο το μανουαλ,κανουμε τις πραξεις μας οπως και πριν.

Rider sag το ενα τριτο της διαδρομης και static SAG το ενα τριτο του ενα τριτου που βρηκαμε στην προηγουμενη διαιρεση της συνολικης διαδρομης που μας δινει το μανουαλ.

Η ΑΠΟΣΒΕΣΗ ΣΥΜΠΙΕΣΗΣ ΚΑΙ ΕΠΑΝΑΦΟΡΑΣ

Η αποσβεση επαναφορας δεν εχει κατι στανταρ οπως ειναι το SAG.Η αποσβεση (οπως και η αποσβεση συμπιεσης) ειναι κατι το τελειως προσωπικο.Αυτο το εχω καταλαβει προσωπικα,οταν και ρυθμισα την αποσβεση οπως μου ελεγε καποιο μανουαλ αναρτησεων που ειχα βρει παλιοτερα.

Ομως η αισθηση που ειχα στον δρομο,δεν ηταν αυτη που ειχα συνηθισει και μου κακοφαινοταν.Ειχα αναπηδησεις του τροχου σε μικροανωμαλιες του οδοστρωματος οι οποιες σε μεγαλυτερες ταχυτητες και μεσα στην στροφη ισως ηταν καταστροφικες.

Κι ετσι αρχισα να πειραζω την αποσβεση ανα στροφη της βιδας και να κανω συνεχως μια γνωστη διαδρομη (παντα την ιδια) μεχρι να βρω το σημειο που με εκανε να νιωθω ασφαλεια,χωρις αναπηδησεις ή γλυστριματα.

Ετσι πετυχα μια ρυθμιση σωστη (ετσι πιστευω τουλαχιστον)

Μετα εκανα καποιους υπολογισμους για να δω αν συμπιπτει σε ποσοστο η προφορτιση με την αποσβεση και δειτε τι βρηκα.

Το αμορτισερ μου εχει πενηντα "κλικ" και η βιδα της αποσβεσης 10 πληρεις στροφες.

Η προφορτιση ρυθμιστηκε (τοτε) στα 35 "κλικ" (απο το εντελως μαλακο) και εφερε το SAG στην σωστη ρυθμιση.
Η αποσβεση επαναφορας μου δουλεψε σωστα στις 7 πληρης στροφες της βιδας.

Εκανα λοιπον μια διαιρεση το 50 με το 35 και πηρα αποτελεσμα 1,43.

Διαιρεσα και το 10 με το 7 και πηρα και παλι ενα αποτελεσμα 1,43.

Να ηταν τυχαιο?...ισως.Ισως ομως και οχι.

Τελος παντων....το οτι συνεπεσαν τα αποτελεσματα των διαιρεσεων ισως να μην λεει κατι,αλλα αυτο που εμενα μου εμεινε απ ολη αυτη την ιστορια,ηταν μια καλορυθμισμενη αναρτηση  :grin:

Επισης πολυ σημαντικο ειναι να ρυθμισουμε το Balance των αναρτησεων.

Αυτο το πετυχαινουμε με την αποσβεση επαναφορας και συμπιεσεως οταν ηδη εχουμε ρυθμισει σωστα το SAG.

Aν η αναρτηση σας δεν εχει δυνατοτητα ρυθμισης αποσβεσεων,ή εχει μονο την αποσβεση επαναφορας,παιζεις μονο με αυτη.

Συνηθως τα ον-οφ δεν εχουν αυτες τις ρυθμισεις,αλλα εχουν μονο αποσβεση επαναφορας κι αυτο επι το πλειστον μονο στο πισω αμορτισερ.Στην εμπρος αναρτηση ισως δεν εχουν καμμια ρυθμιση (ουτε καν προφορτιση ελατηριου!

Αν λοιπον υπαρχει εστω η αποσβεση επαναφορας του αμορτισερ σας και παιρνωντας σαν δεδομενη την αποσβεση της μπροστινης αναρτησης,(αφου δεν υπαρχει δυνατοτητα ρυθμισης της),ακολουθουμε την εξης διαδικασια.

Κραταμε την μοτοσυκλετα σε ορθια εντελως σταση χωρις να ειμαστε επανω.

Παταμε με το ενα ποδι δυνατα στο μαρσπιε του οδηγου ωστε να αναγκασουμε τις αναρτησεις της μοτοσυκλετας να βυθιστουν αρκετα.

Αυτο που πρεπει να προσεξουμε,εμεις ή καποιος φιλος,ειναι το αν με το πατημα του μαρσπιε,βυθιστηκαν οι αναρτησεις ταυτοχρονα και στο ιδιο υψος.(αυτο ειναι και το ζητουμενο.Δηλαδη να υπαρχει μια ισοροπια κατα την βυθιση και μια ισοροπια κατα την αναδυση  Posted Image των αναρτησεων)

Αν εχουμε την δυνατοτητα ρυθμισης της συμπιεσης,ρυθμιζουμε αναλογα και ξαναδοκιμαζουμε ουτως ωστε κατα την βυθιση της μοτοσυκλετας οταν παταμε δυνατα το μαρσπιε,το ρυγχος και η ουρα της μοτοσυκλετας να βυθιζονται ταυτοχρονα κι οχι πρωτα η ουρα ας πουμε και μετα το ρυγχος,ή το αντιθετο.

Με τον ιδιο τροπο ρυθμιζουμε και την ισοροπια της επαναφορας της συμπιεσης,προσεχοντας αν μετα το δυνατο πατημα στο μαρσπιε η το ρυγχος και η ουρα της μοτοσυκλετας επανερχονται ταυτοχρονα στην αρχικη τους θεση χωρις τραμπαλισμους.

Αν οχι...ρυθμιζουμε την αποσβεση της πισω παντα αναρτησης μεχρι να το πετυχουμε.

Εδω ισως καποιος πει..."μα ετσι μπορει να χαλασουμε την σωστη ρυθμιση της αποσβεσης που ειχαμε κανει πριν απο λιγο".

Σ αυτη την περιπτωση εγω θα προτεινα να μην πειραξετε την αποσβεση και χαλασετε την αισθηση που σας εδινε πριν,ακομα κι αν υπαρχει μια μικροδιαφορα στην επαναφορα των αναρτησεων.

Αν και οταν εχουν ρυθμιστει ολα σωστα (τα SAG εμπρος και πισω) ειναι πολυ πιθανον οι ρυθμισεις που εχετε κανει στην αποσβεση επαναφορας και συμπιεσης να μην χρειαστουν αλλαγες.

Επισης πρεπει να ξερετε πως,αν για οποιονδηποτε λογο δεν σας ικανοποιει η μπροστινη σας αναρτηση και αφου ισως δεν επιδεχεται καμμια ρυθμιση,μπορειτε να αλλαξετε ελατηρια και λαδια ή μονο λαδια και να την φερετε στα μετρα σας.

Τα μανουαλ συνηθως λενε τι λαδι χρησιμοποιηται στα καλαμια της μπροστινης αναρτησης.Ενα ποιο χοντρο λαδι ή η μιξη του υπαρχων με ενα ποσοστο ποιο παχυρευστου λαδιου θα αλλαξει την συμπεριφορα του μπροστινου σας συστηματος αναρτησης σκληραινοντας το.
Μια χρονοβορα διαδικασια βεβαια αλλα αξιζει τον κοπο αν η αναρτηση σας δεν σας ικανοποιει.

Ελπιζω να ηταν κατανοητα αυτα που ειπα.

 

Χρήσιμοι Σύνδεσμοι

Αρχική Σελίδα Όροι Χρήσης