0 μέλη και 2 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

*

Αποσυνδεδεμένος ifylios72

  • *******
  • 1414
  • Φύλο: Άντρας
  • Η Τουόνο ή επι τάς
  • Μοντέλο μηχανής: CLIPUONO 1300
  • Αντιδράσεις: +123
Απ: Πίσω Φρένο....Η Λύση!!!
« Απάντηση #45 - : Μάρτιος 20, 2015, 01:01:53 μμ »

Εν ολίγοις, αν το εξάρτημα που ψάχνεις, είναι κρίσιμο για την ασφάλειά σου, καλύτερα να το πληρώσεις...αλλιώς...θα την πληρώσεις...γιαυτό και η ρήση πιο πάνω "το φτηνο είναι ακριβο"....

Δεν διαφωνώ καθόλου μαζί σου γι αυτό εχω Aprilia και όχι Hyosung.-   :ohyes:

Διαφωνώ με την παντελή διαγραφή των κινέζικων λόγω ποιότητας.

Ξέρουμε ότι τα κινέζικα δεν έχουνε standards αλλά προσφέρουνε μια προσωρινή λύση σε μη κρίσιμα ανταλλακτικά (η μήπως η λέξη είναι αντίγραφα;). :bye:
Τουόνο και ξερό ψωμί ....

*

antoineBiscione

Απ: Πίσω Φρένο....Η Λύση!!!
« Απάντηση #46 - : Μάρτιος 20, 2015, 01:05:32 μμ »
Η επιλογή είναι στον καθένα. Προσωπικά εγώ ποτέ δεν παίρνω κινέζικα προιόντα όταν τίθεται η παραμικρή αμφιβολία για την ασφάλεια μου. Κ πιστεύω ότι και θέμα ασφάλειας να μην τίθεται πάλι το κινέζικο στην προκειμένη περίπτωση θα είναι το "ακριβό", γιατί πολύ απλά κάποια στιγμή θα καταστραφεί, κ τότε αναγκαστικά θα πας στην ακριβή λύση, δηλ την "φτηνή", αν με πιάνετε..


Όσο για τα δοχεία rizomma ή chinezomma, κ πάλι rizzoma διότι δεν ξέρω τι αντίδραση μπορεί να έχει το υγρό φρένων στο chinezomma  :ohyes:
Αυτός είναι ο τρόπος που σκέφτομαι πάντα. Εν ολίγοις ότι κ να μου πείτε για τα κινέζικα, πάντα θα έχω κάτι αντίθετο να πω.


Στο θέμα μας με τα rearset εγώ πρώτος νομίζω ανέφερα ότι τα gilles είναι υπερτιμημένα, συνεπώς αν χρειαστεί θα κοιτάξω σε κάτι άλλο επώνυμο πιο φτηνό με κριτήριο να μπορεί να κουμπώσει η εργοστασιακή τρόμπα πάνω, όχι όμως κινέζικο rearset :)

*

Αποσυνδεδεμένος Anestis

  • *********
  • 5057
  • Φύλο: Άντρας
  • CAPONORD ETV 1000
  • Μοντέλο μηχανής: CAPONORD ETV 1000
  • Αντιδράσεις: +19
Απ: Πίσω Φρένο....Η Λύση!!!
« Απάντηση #47 - : Μάρτιος 20, 2015, 02:54:23 μμ »
γιαυτο  σας  αφιερωνω  ενα  κινεζικο  τραγουδακι :  :P :P :P :tez:


*

antoineBiscione

Απ: Πίσω Φρένο....Η Λύση!!!
« Απάντηση #48 - : Μάρτιος 27, 2015, 08:04:07 μμ »
Λοιπόν παιδιά δυστυχώς το φρένο μου άρχισε να χαλαρώνει πάλι, οπότε είναι θέμα κάποιων χιλ ακόμη για να "παραδώσει πνεύμα". Αναγκαστικά αν κ έχω ξεφύγει οικονομικά θα προχωρήσω στην λύση των rearset να ξεμπερδεύω μιας κι έξω. Θα ήθελα την γνώμη από άτομα που έχουν προχωρήσει στην αλλαγή αποκλείοντας πάντα τα ασιάτικης προέλευσης.
Αυτά που έχει στο apriliaperformance μου άρεσαν, κουμπώνει κ' η τρόμπα πάνω, όπως επίσης δε θα έχω πρόβλημα κ με το stop light switch. Τα έχει δοκιμάσει κανείς;
Εκτός από τα πανάκριβα gilles έχετε δοκιμάσει κάτι άλλο;

*

Αποσυνδεδεμένος Ζεύκας

  • *****
  • 211
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: +16
Απ: Πίσω Φρένο....Η Λύση!!!
« Απάντηση #49 - : Μάρτιος 28, 2015, 02:10:42 μμ »
Τα rearsets δεν ειναι λύση. πριν από χρόνια το ίδιο σκεφτόμουν και πήγα τα έσκασα για gilles σαν πρόβατο και αποτέλεσμα δεν είδα.

τα πούλησα και εχασα 100 ευρω.


τεσπα λέγεται ότι φταίει η τρόμπα. φοράει από μαμά 11άρα κ στην αμερική που έχουν δοκιμάσει 13αρα από ducati λένε ότι είναι ταμάμ.

*

Αποσυνδεδεμένος Ζεύκας

  • *****
  • 211
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: +16

*

Αποσυνδεδεμένος ifylios72

  • *******
  • 1414
  • Φύλο: Άντρας
  • Η Τουόνο ή επι τάς
  • Μοντέλο μηχανής: CLIPUONO 1300
  • Αντιδράσεις: +123
Απ: Πίσω Φρένο....Η Λύση!!!
« Απάντηση #51 - : Μάρτιος 28, 2015, 02:56:31 μμ »
http://apriliarsv.com/aprilia-rsv-mille/21076-how-modify-improve-you-rear-brake-good-pictorial-guide.html

Συμφωνώ με την δεύτερη μετατροπή πιο πάνω επειδή η αλλαγή θέσης της τρόμπας διευκολύνει στην εξαέρωση αλλά και αποφεύγεται η υπερθέρμανση των υγρών.
 
Tην 20άρα τρόμπα της Brembo φοράει και το R1 (από ότι είδα σε ενός φίλου) όπως και πολλές άλλες μηχανές.

Στην ιδανική περίπτωση για μένα αν ταίριαζε κάποιο οικονομικό rearset με την κάθετη τρόμπα που θα μετέφερε και τους μαρσπιέδες 4 εκ πίσω θα το έβαζα και ας ήταν κι από ΜΖ.
Τουόνο και ξερό ψωμί ....

*

Αποσυνδεδεμένος backys

  • *******
  • 1363
  • Φύλο: Άντρας
  • Αέρα Πατέρααααααα!!!!!!!!!!
  • Αντιδράσεις: +22
Απ: Πίσω Φρένο....Η Λύση!!!
« Απάντηση #52 - : Μάρτιος 28, 2015, 03:40:17 μμ »
13αρα φοραω ....
Μην παραμυθιαζεστε Ιδια σκτ ειναι  :psdof:

*

Αποσυνδεδεμένος Ζεύκας

  • *****
  • 211
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: +16
Απ: Πίσω Φρένο....Η Λύση!!!
« Απάντηση #53 - : Μάρτιος 28, 2015, 04:11:56 μμ »
μπορεις να μου πεις το σετάρισμα;


μαμά μαρσπιέ;
τρόμπα απο που; καινούρια brembo;
μεταχειρισμένη από άλλο μηχανάκι;

*

Αποσυνδεδεμένος backys

  • *******
  • 1363
  • Φύλο: Άντρας
  • Αέρα Πατέρααααααα!!!!!!!!!!
  • Αντιδράσεις: +22
Απ: Πίσω Φρένο....Η Λύση!!!
« Απάντηση #54 - : Μάρτιος 28, 2015, 04:31:47 μμ »
Gilles, 13 brembo καινουρια απο ebay ,hrc τυπου δοχειο υγρων
Καλα ηταν μεχρι που το παρατησα 1 χρονο κοντα και ψοφησε :tez:


Αλλα οτι και αν κανεις χωρις συντηριση και καλ υγρα το προβλημα επιστρεφει



« Τελευταία τροποποίηση: Μάρτιος 28, 2015, 04:33:30 μμ από backys »

*

Αποσυνδεδεμένος Ζεύκας

  • *****
  • 211
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: +16
Απ: Πίσω Φρένο....Η Λύση!!!
« Απάντηση #55 - : Μάρτιος 28, 2015, 04:59:22 μμ »
ωραία...


brembo από απρίλια; ή γενικά brembo;

και τι εννοείς "το παράτησα 1 χρόνο κοντά και ψόφησε" ;

*

antoineBiscione

Απ: Πίσω Φρένο....Η Λύση!!!
« Απάντηση #56 - : Μάρτιος 28, 2015, 06:03:38 μμ »
Παιδιά το μηχανάκι το δικό μου καθότανε 6 χρόνια υπόψιν, οπότε εικάζω ότι μπορεί τα 2 λαστιχάκια της τρόμπας μου να έχουν κάποιο θέμα λόγω αχρησίας κ' πολυκαιρισμού. Κανονικά εγώ θα πρέπει ν' αλλάξω τρόμπα πιστεύω κι ακολούθως αν το πρόβλημα εξακολουθήσει τότε θα πρέπει να προχωρήσω σε αλλαγή των μαρσπιέδων. Αν κ' να είμαι ειλικρινής σκέφτομαι να το πρχωρήσω το ζήτημα γιατί θέλω να είμαι σίγουρος ότι ανά πάσα στιγμή ότι θα έχω φρένο. Κ για κάποιους που μπορεί να λένε ότι ζουν χωρίς το πισινό, φανταστείτε να κατηφορίζετε το βουνό κ' να πρέπει να φρενάρεις από 160 χιλ π.χ. σε 60 χιλ. Αν δεν έχεις πισινό φρένο, απλά δεν μπορείς να έχεις σωστό ζύγισμα που στην συγκεκριμένη περίπτωση είναι πολύ κρίσιμο. Απλά τα βλέπεις όλα κ' τρέχεις ν' αλλάξεις μποξεράκι... :cry:

*

Αποσυνδεδεμένος zachs

  • *******
  • 1184
  • Φύλο: Άντρας
  • Μοντέλο μηχανής: 2006 RSV1000R
  • Αντιδράσεις: +226
Απ: Πίσω Φρένο....Η Λύση!!!
« Απάντηση #57 - : Μάρτιος 28, 2015, 07:29:09 μμ »
Δεν θέλω να επιμείνω όσον αφορά στη λύση του προβλήματος γιατί μπορεί σε μένα να έτυχε και όχι να πέτυχε,στο δικό μου ό,τι κι αν έκανα δεν είχα φρένο μέχρι που άλλαξα την θέση της μαμάς τρόμπας από οριζόντια σε κάθετη κι από ....εκεί που ήταν(δε θυμάμαι πλέον :thnk: ) τοποθετήθηκε στα μαρσπιέ gilles και το πρόβλημα λύθηκε.Μπορεί να μου βγάλει πάλι πρόβλημα;Μπορεί,πέρασαν χρόνια από τότε κι όλα καλά :ohyes:

*

COLDASLIFE

Απ: Πίσω Φρένο....Η Λύση!!!
« Απάντηση #58 - : Μάρτιος 28, 2015, 08:43:34 μμ »
Κι εγω οταν το ειχα σε ακινησια για καποιο χρονικο διαστημα η τρομπα λιγο μετα,οταν και αρχισα να το χρησιμοποιω καθημερινα,παρεδωσε πνευμα.Την αλλαξα και εβαλα μεταχειρισμενη,ιδια ακριβως και εκτοτε εδω και 4 περιπου χρονια εχω μια χαρα φρενο :ke:

*

Αποσυνδεδεμένος backys

  • *******
  • 1363
  • Φύλο: Άντρας
  • Αέρα Πατέρααααααα!!!!!!!!!!
  • Αντιδράσεις: +22
Απ: Πίσω Φρένο....Η Λύση!!!
« Απάντηση #59 - : Μάρτιος 28, 2015, 09:44:23 μμ »
Μαλλον απο την ακινησια την ακουνε τα τσιμουχακια του εμβολου.
Απο βδομαδα που θα σταματησει η βροχη θα ασχοληθω και θα σας ενημερωσω

 

Χρήσιμοι Σύνδεσμοι

Αρχική Σελίδα Όροι Χρήσης