0 μέλη και 4 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

*

zlionakis

Πίσω Φρένο....Η Λύση!!!
« - : Ιανουάριος 06, 2009, 12:30:48 μμ »
Λοιπόν, έψαξα έψαξα....και τελικά βρήκα αυτό το αρχείο σε pdf...

Είναι επίσημο από την Aprilia οπότε και το έκανα! με πολλή υπομονή και λίγο βοήθεια (δεν μπορείτε μόνοι σας)!
ειδικά το δεύτερο βήμα ....γιατί εκεί που έλεγα οτι σταμάτησε να βγάζει αέρα....ξανά φουσκαλίτσες!!

Τέλος πάντων, το έδεσα ξανά αφού ακολούθησα πιστά την διαδικασία και...

ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΚΑΙ ΕΧΩ ΑΙΣΘΗΣΗ ΚΑΙ ΦΡΕΝΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΡΩ!!!!!!
δεν νομίζω οτι πατάω πια σε ξύλο!

Καλή τύχη σε όλους...και επιτέλους μπορούμε να κλείσουμε το θέμα για τα παράπονα του πίσω φρένου νομίζω!



*

Αποσυνδεδεμένος bros400pgm

  • *********
  • 8418
  • Φύλο: Άντρας
  • ΧΟΝΤΡΟΣ πονος λεμε
  • Αντιδράσεις: +255
Απ: Πίσω Φρένο....Η Λύση!!!
« Απάντηση #1 - : Ιανουάριος 06, 2009, 01:03:08 μμ »
Την μιση αληθεια λες.........
Προυποθετει την αλλαγη της τρομπας και του δοχειου, και στο af1 αναφερουν πολλοι οτι δεν το εχουν πετυχει ποτε......

kzmille και theknurl υποστηριζουν οτι ειναι χρονοβορα διαδικασια για να γινει (και δεν την κανουν ακριβως ετσι ;) ), αλλα εχουν δει αποτελεσματα.......
Αρκετοι αλλοι, απλα δεν το πετυχαινουν

Σωστος τροπος εξαερωσης πισω φρενου για mille+tuono

« Τελευταία τροποποίηση: Ιανουάριος 07, 2009, 08:01:28 πμ από bros400pgm »
APRILIA CAPONORD RULESSSSSSSSSSS

*

Drakos

Απ: Πίσω Φρένο....Η Λύση!!!
« Απάντηση #2 - : Ιανουάριος 06, 2009, 03:51:13 μμ »
Τα Αμερικανάκια επίσης έχουν δοκιμάσει και άλλη πατέντα πιο ευκολή :
Αφήστε όλο το βράδυ το πίσω φρένο συνέχεια πατημένο,
χρησιμοποιώντας ένας βάρος για να το πιέζει, π.χ. ένα τούβλο.

 ;)

*

ast.sainis

Απ: Πίσω Φρένο....Η Λύση!!!
« Απάντηση #3 - : Ιανουάριος 06, 2009, 05:00:08 μμ »
προσωπικα δεν εχω κανενα προβλημα με το πισω.ισως για το παταω σπανια!ελπιζω οι λυσεις που βρηκατε να ειναι σωστες!

*

kompimen

Απ: Πίσω Φρένο....Η Λύση!!!
« Απάντηση #4 - : Ιανουάριος 06, 2009, 11:07:01 μμ »
εγώ πάντως από τότε που ανακάλυψα πως να κάνω σωστή εξαέρωση έχω πάρα πολύ καλό πίσω φρένο , που μάλιστα δε "χαλάει " με τη χρήση!!!  πάνω από 5000κμ και δεν έχω ξανακάνει εξαέρωση!!!!!

*

zlionakis

Απ: Πίσω Φρένο....Η Λύση!!!
« Απάντηση #5 - : Ιανουάριος 06, 2009, 11:18:24 μμ »
Την μιση αληθεια λες.........
Προυποθετει την αλλαγη της τρομπας και του δοχειου, και στο af1 αναφερουν πολλοι οτι δεν το εχουν πετυχει ποτε......

kzmille και theknurl υποστηριζουν οτι ειναι χρονοβορα διαδικασια για να γινει (και δεν την κανουν ακριβως ετσι;)), αλλα εχουν δει αποτελεσματα.......
Αρκετοι αλλοι, απλα δεν το πετυχαινουν

Σωστος τροπος εξαερωσης πισω φρενου για mille+tuono



Ναι αλλά αυτό για την αλλαγή ισχύει για μοντέλα του 2004 και πρίν....

*

Αποσυνδεδεμένος factory

  • ***
  • 188
  • Φύλο: Άντρας
  • RSV4 FACTORY
  • Αντιδράσεις: 0
Απ: Πίσω Φρένο....Η Λύση!!!
« Απάντηση #6 - : Ιανουάριος 07, 2009, 12:26:54 πμ »
Πίσω φρένο τι είναι αυτό ΟΕΟ. :h22: :h22: :h22: :h22:

*

antoineBiscione

Απ: Πίσω Φρένο....Η Λύση!!!
« Απάντηση #7 - : Μάρτιος 08, 2015, 10:54:18 μμ »
Παιδιά να ρωτήσω κι εγώ κάτι με την σειρά μου.. Επειδή απ' ότι φαίνεται ανήκω κι εγώ στους "τυχερούς" που δεν έχουν πίσω φρένο, οδηγός στο pdf ισχύει κ' για τα μοντέλα κατασκευής 2006; Λέει ότι είναι για τα mille.

300 χιλ βόλτα στα ορεινά σήμερα χωρίς καθόλου ποδόφρενο :psdof: , το οποίο εγώ τουλάχιστον χρησιμοποιώ πάντα σε αναλογία της τάξης μπροστά -πίσω, 70%-30% αντίστοιχα. Υποθέτω ότι κ' 'σεις ήρθατε αντιμέτωποι με αυτό το ζήτημα. Βρήκατε (μόνιμη) λύση; Διαβάζω τ' αμερικανάκια, άλλοι πέρασαν τρόμπα από ducati, άλλοι έκαναν εξαέρωση με την βαλβίδα εξαγωγής να κοιτάει προς τα πάνω μετακινόντας την δαγκάνα, άλλοι πέρασαν άλλα μαρσπιέ για να μετακινήσουν το slave cylinder σε άλλη θέση για να μειώσουν κραδασμούς κ' πάει λέγοντας. Το κορυφαίο είναι ότι κάποιοι δεν έχουν λύσει το πρόβλημα οπότε δεν ξέρω κι εγώ τι να κάνω.


Επίσης ευκαιριακά για να μην βρεθώ προεκπλήξεως: Πως κάνετε την εξαέρωση για το μπροστινό και τον συμπλέκτη; Με την κλασσική μέθοδο όπως σε όλα τα μηχανάκια, ή υπάρχει κι εδώ κάποια ιδιαιτερότητα;
« Τελευταία τροποποίηση: Μάρτιος 08, 2015, 10:55:30 μμ από antoineBiscione »

*

Αποσυνδεδεμένος pierregrc

  • *******
  • 1026
  • Φύλο: Άντρας
  • Μοντέλο μηχανής: Tuono '03
  • Αντιδράσεις: +8
Απ: Πίσω Φρένο....Η Λύση!!!
« Απάντηση #8 - : Μάρτιος 09, 2015, 01:04:13 πμ »
Υπήρχε λύση νομίζω και στα Ελληνικά, από κάποιον εδώ μέσα, αλλά χάθηκε. Η θεωρία λέει ότι είναι δύσκολο να κάνεις εξαέρωση γιατί δοχείο υγρών και τακάκια είναι στο ίδιο ύψος. Έτσι παίρνεις ένα από τα δύο στο χέρι έτσι ώστε να εξασφαλίσεις ότι δεν θα μείνει καθόλου αέρας στο κύκλωμα. Εάν θυμάμαι καλά (πάνε 2 χρόνια τώρα ) έκανα αυτό.
εξαέρωσα 2 φορές μία έτσι και μία μετά από βόλτα και είδα τόσο μεγάλη διαφορά που την επόμενη μέρα
κόλλησε το πίσω γιατί είχε ανέβει πολύ το πετάλ και χρειάστηκε να ξεσφίξω.

*

antoineBiscione

Απ: Πίσω Φρένο....Η Λύση!!!
« Απάντηση #9 - : Μάρτιος 09, 2015, 09:53:50 πμ »
Άρα να δοκιμάσω μόνο με "σωστή" εξαέρωση και ν' αφήσω στην άκρη τις όποιεσδήποτε άλλες λύσεις κλπ. Μπροστινό κ' συμπλέκτη δε πιστεύω να έχουμε θέματα ε... Ευχαριστώ

*

Αποσυνδεδεμένος Anestis

  • *********
  • 5057
  • Φύλο: Άντρας
  • CAPONORD ETV 1000
  • Μοντέλο μηχανής: CAPONORD ETV 1000
  • Αντιδράσεις: +19
Απ: Πίσω Φρένο....Η Λύση!!!
« Απάντηση #10 - : Μάρτιος 09, 2015, 10:04:52 πμ »
να  κοιτας  παντα  να  μην  μαυριζουν  τα  υγρα  σου ,κανε  1 - 2  φορες τον  χρονο  αλλαγη  με  καλα  υγρα  αναλογα  τα  χιλιομετρα  που

κανεις  ,  σωστη  εξαερωση  και  ολα  θα  ειναι  οκ !!!  :ohyes: ;)

*

antoineBiscione

Απ: Πίσω Φρένο....Η Λύση!!!
« Απάντηση #11 - : Μάρτιος 09, 2015, 10:22:40 πμ »
Μια φορά τον χρόνο πάντα κάνω εξαέρωση έτσι κι αλλιώς σε όλες τις μηχανές που είχα. Οκ παιδιά θα κοιτάξω να εξαερώσω το πίσω τότε με τρόπο που να μην είναι είναι στην ίδια νοητή γραμμή ας πούμε κ' ελπίζω να έχω αποτέλεσμα ;)

*

Αποσυνδεδεμένος grouvalos

  • *****
  • 369
  • Φύλο: Άντρας
  • Σότροπα !!
  • Μοντέλο μηχανής: Shiver Gt
  • Αντιδράσεις: +1
Απ: Πίσω Φρένο....Η Λύση!!!
« Απάντηση #12 - : Μάρτιος 09, 2015, 05:56:58 μμ »
Υπήρχε λύση νομίζω και στα Ελληνικά, από κάποιον εδώ μέσα, αλλά χάθηκε. Η θεωρία λέει ότι είναι δύσκολο να κάνεις εξαέρωση γιατί δοχείο υγρών και τακάκια είναι στο ίδιο ύψος. Έτσι παίρνεις ένα από τα δύο στο χέρι έτσι ώστε να εξασφαλίσεις ότι δεν θα μείνει καθόλου αέρας στο κύκλωμα. Εάν θυμάμαι καλά (πάνε 2 χρόνια τώρα ) έκανα αυτό.
εξαέρωσα 2 φορές μία έτσι και μία μετά από βόλτα και είδα τόσο μεγάλη διαφορά που την επόμενη μέρα
κόλλησε το πίσω γιατί είχε ανέβει πολύ το πετάλ και χρειάστηκε να ξεσφίξω.


Συγγνώμη αλλά δεν μπορώ να καταλάβω πως γίνεται να παίζει ρόλο σε ποιό ύψος είναι η δαγκάνα και σε ποιό το δοχείο.Άπαξ και η τρόμπα σου δουλεύει σωστά,θα πρεσάρει τα υγρά και τον αέρα που είναι εγκλωβισμένος σε όποια κατεύθυνση.

*

Αποσυνδεδεμένος pierregrc

  • *******
  • 1026
  • Φύλο: Άντρας
  • Μοντέλο μηχανής: Tuono '03
  • Αντιδράσεις: +8
Απ: Πίσω Φρένο....Η Λύση!!!
« Απάντηση #13 - : Μάρτιος 09, 2015, 08:45:15 μμ »
Υπήρχε λύση νομίζω και στα Ελληνικά, από κάποιον εδώ μέσα, αλλά χάθηκε. Η θεωρία λέει ότι είναι δύσκολο να κάνεις εξαέρωση γιατί δοχείο υγρών και τακάκια είναι στο ίδιο ύψος. Έτσι παίρνεις ένα από τα δύο στο χέρι έτσι ώστε να εξασφαλίσεις ότι δεν θα μείνει καθόλου αέρας στο κύκλωμα. Εάν θυμάμαι καλά (πάνε 2 χρόνια τώρα ) έκανα αυτό.
εξαέρωσα 2 φορές μία έτσι και μία μετά από βόλτα και είδα τόσο μεγάλη διαφορά που την επόμενη μέρα
κόλλησε το πίσω γιατί είχε ανέβει πολύ το πετάλ και χρειάστηκε να ξεσφίξω.


Συγγνώμη αλλά δεν μπορώ να καταλάβω πως γίνεται να παίζει ρόλο σε ποιό ύψος είναι η δαγκάνα και σε ποιό το δοχείο.Άπαξ και η τρόμπα σου δουλεύει σωστά,θα πρεσάρει τα υγρά και τον αέρα που είναι εγκλωβισμένος σε όποια κατεύθυνση.
Οταν το εκανα, το εκανα απελπισμενος. Μπορει να το κανει καποιος αλλως και να μην πετυχει. Το εχουν κανεις ομως και στην αλλη μερια του πλανητη. Καποιος θα εχει λογικη εξηγηση.

*

Αποσυνδεδεμένος bros400pgm

  • *********
  • 8418
  • Φύλο: Άντρας
  • ΧΟΝΤΡΟΣ πονος λεμε
  • Αντιδράσεις: +255
Απ: Πίσω Φρένο....Η Λύση!!!
« Απάντηση #14 - : Μάρτιος 09, 2015, 09:12:51 μμ »
Συγγνώμη αλλά δεν μπορώ να καταλάβω πως γίνεται να παίζει ρόλο σε ποιό ύψος είναι η δαγκάνα και σε ποιό το δοχείο.Άπαξ και η τρόμπα σου δουλεύει σωστά,θα πρεσάρει τα υγρά και τον αέρα που είναι εγκλωβισμένος σε όποια κατεύθυνση.


Το κυκλωμα σχεδιαστικα ειναι για κλαματα. Η θεση της τρομπας, με την εξοδο για το ποτηρακι και την εξοδο για το σωληνακι που παει στην δαγκανα καθως και η διαδρομη που ακολουθει το σωληνακια, παρεα με την δαγκανα και το εξαερωτηρη της, κανουν τα πραγματα δυσκολα

Πρωτα απολα η δαγκανα, θελει 2 εξαερωτηρες, εναν για καθε θαλαμο εμβολου, και μαλιστα στο υψηλοτερο σημειο της. Στην προκειμενη περιπτωση τηε εξαερωτηρη ειναι πλαγια και κατω χαμηλα. Γιαυτο το λογο ανεβαζουμε την δαγκανα στο υψος του πατητηριου.
Δευτερον, το σωληνακι κανει καμπυλη η οποια ειναι ψηλοτερα απο την τρομπα και την δαγκανα (μην ειναι και απο το ποτηρακι :D ).
Τριτον, η τρομπα εχει ετσι την εξοδο της, οπου αερας μπορει να συγκεντρωθει στο ακρο της (εκει που βιδωνουμε το σωληνακι). Αρα θα παει στο κυκλωμα και οχι στο ποτηρακι.


Ας υποθεσουμε οτι εχουμε το τελειο συστημα ετοιμο και το κουμπωνουμε στο rsv. Η τρομπα βρισκεται πανω στο μοτερ, αρα ζεσταινεται. Η ζεστη δημιουργει βρασιμο και φυσαλιδες αερα. Πατωντας φρενο της σπρωχνεις στο σωληνακι. ΕΑΝ φυγουν απο εκει, θα πανε στην δαγκανα και θα εγκλωβιστουν. Βαζωντας καλα υγρα και μονωνοντας την τρομπα κατι γινεται, αλλα η εξαερωση πρεπει να γινει ΣΩΣΤΑ και ΔΙΕΞΟΔΙΚΑ.
Επειδη εχεις σιχτηρισει, βαζεις μαρσπιε απο V4 :P


ps. Δειτε στην 3η φωτο, το σκατα setup στο TDR, αλλα η δαγκανα εχει 2 εξαερωτηρες και στο ψηλοτερο σημειο  ;)
APRILIA CAPONORD RULESSSSSSSSSSS

 

Χρήσιμοι Σύνδεσμοι

Αρχική Σελίδα Όροι Χρήσης