0 μέλη και 3 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

*

patelis

Πο#@$να φισα
« - : Φεβρουάριος 21, 2007, 07:47:50 μμ »
Δυστηχως με αφησε για δευτερη φορα (TUONO 06)
Την πρωτη φορα λεω μπαταρια θα ειναι αφου μετρησα και εβγαζε 14,3 βολτ , εννοειτε οτι και τοτε με ειχε αφησει , ξεκινησε με σκασιματα και μετα δεν ανεβαζε πανω απο 5000 με ενδειξη σερβις στο καντραν , ΧΕ@#ΚΑ πανω μου βεβαια εως οτου εντοπισω οτι δεν ειναι κατι το σχετικα κακο αλλα μπαταρια.
Με την βοηθεια του Dr Bill βεβαια. Αλλαγη μπαταριας και ολα οκ . Ολα αυτα πριν κανα μηνα , προχτες ειχα κανει μια βολτιτσα ολα καλα. Σημερα μετα απο 4-5 κμ αρχισε σκασιματα παλι και τα σχετικα , δεν προλαβα να παω σπιτι και εμεινα στον δρομα , με την βοηθεια φιλου πηρα απο το σπιτι την παλια μπαταρια , την ειχα φορτισμενη απο τοτε για να δω αν θα "ζησει" και τελικα ηταν οκ (λογικο αλλα το καταλαβα μετα) , την εβαλα απανω και  πηγατο μηχανακι σπιτι.
Με την βοηθεια του Dr Bill ο οποιος εντοπισε με την μια την βλαβη και την επισκευασε λυθηκε το προβλημα .
οποιος λοιπον δεν το εχει παθει ,ακομα, γρηγορα μια επισκεψη στον Dr Bill για την επιδιορθωση του .



*

patelis

Απ: Πο#@$να φισα
« Απάντηση #1 - : Φεβρουάριος 21, 2007, 07:50:55 μμ »
αλλη μια

*

patelis

Απ: Πο#@$να φισα
« Απάντηση #2 - : Φεβρουάριος 21, 2007, 07:52:38 μμ »
μετα

*

Αποσυνδεδεμένος Byron

  • *******
  • 2576
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: +13
Απ: Πο#@$να φισα
« Απάντηση #3 - : Φεβρουάριος 21, 2007, 08:46:34 μμ »
Ωχχχχ... κρίμα ρε Θωμά....
Είχα διαβάσει στο AF1 για το ζήτημα του brown connector  που ΄χουν τα Mille. (ίσως να είναι η ίδια φύσσα, και στο Tuono να είναι άσπρη). Δεν είχε όμως αναφέρει κάποιος το πρόβλημα στο Tuono.

To Link είναi αυτό http://www.apriliaforum.com/forums/showthread.php?t=106125

Τεσπα αφού το φτιάξατε και οριστικά απ΄ότι φαντάζομαι, όλα καλά. Με έβαλες σε σκέψεις όμως  :thnk:

*

patelis

Απ: Πο#@$να φισα
« Απάντηση #4 - : Φεβρουάριος 21, 2007, 09:45:26 μμ »
Να πας να το "φτιαξεις" προκαταβολικα . Ο Μπιλ ηταν κατηγοριματικος , και οχι επισκευη της φισας η αλλαγη της η αλλα φισακια,  "κολλητα για νασαι σιγουρος" . Και οχι μονο της προβληματικης φισας που φευγει απο τον ανορθωτη αλλα και αυτης που ερχεται απο τα πηνια με τα 3 κιτρινα καλωδια . Δες στις φωτογραφιες εχει αφαιρεθει και αυτη και εγιναν κολλητα.
Στον Dr Bill και γρηγορα , μην σπρωχνεις σαν και μενα  :(
Και οσο δεν το γουσταρω ..... :cry:

*

Αποσυνδεδεμένος bill

  • *******
  • 1068
  • Φύλο: Άντρας
  • Κύριε, εκέκραξα προς Σε, εισάκουσόν μου...
  • Μοντέλο μηχανής: Atlantic
  • Αντιδράσεις: +390
Απ: Πο#@$να φισα
« Απάντηση #5 - : Φεβρουάριος 22, 2007, 09:07:09 πμ »
οφειλω να πω οτι η επισκευη εγινε απο τα χερια του θωμα "patelis" (και εδειξε να ξερει αρκετα και μπραβο του)

εγω απλα εκανα την διαγνωση του προβληματος τηλεφωνικα μιας και ο θωμας βρησκεται στην σαντορινη....σσσ...δεν κανουμε μια ανεπισημη πανεληνια στην σαντορινη το καλοκαιρι να πιασουμε καμια παραλια ολοι οι apriliabikers.....

εριξα ΙΔΕΑ...ΜΑΚΗΗΗΗΗΗ βαλε μπρος για κοκκινα μαγιο με το σημα του site :D :D :D

*

Αποσυνδεδεμένος vageln

  • **
  • 47
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: 0
Απ: Πο#@$να φισα
« Απάντηση #6 - : Φεβρουάριος 22, 2007, 09:14:47 πμ »
 Τα προβλήματα με τις φύσες σε όλα τα 1000άρια είναι γνωστό. Το θέμα είναι πόσο άτυχος μπορεί να είναι κάποιος με τις συγκεκριμένες φύσες.  Τα περισσότερα Capo έχουν προβλήματα με τις φύσες, πολλές φορές προβλήματα που δεν γίνονται άμεσα ορατά. Όλα προέρχονται είτε από τις φύσες τους - τον ανορθωτή, είτε από τους πολλαπλασιαστές.

 Στο δικό μου (Tuono 2003) δεν είχα το παραμικρό πρόβλημα. Απλά κάποια στιγμή, και επειδή δεν είχα όρεξη να ασχολούμαι άλλο με τα όργανα που έκαναν συχνά reset, ενίσχυσα την καφέ φύσα που φεύγει από τον ανορθωτή κολλώντας τα καλώδια πάνω στα φις και προσθέτοντας έξτρα καλώδιο που πηγαίνει στην μπαταρία(μέσω ρελέ πάντα). Ακόμη άλλαξα το ρελέ της μίζας (Solenoid) όπως λέγεται με ένα της Yamaha που είναι ακριβώς ίδιο σε χαρακτηριστικά απλά δουλεύει καλύτερα. Από τότε ο κινητήρας πέρνει ευκολότερα μπροστά, καθώς και φορτίζει καλύτερα την μπαταρία. Ενδεικτικά η ένδειξη της τάσης μπαταρίας στα όργανα ανέβηκε περίπου 1 V  ;) .

 Έχω διαβάσει και ακούσει από άλλους ότι οι φύσες στα RSV γενικά λιώνουν σαν βούτυρο απλά σε μένα και αρκετούς άλλους δεν έχει τύχει. Γενικά πάντως για όσους θέλουν να βελτιώσουν τα ηλεκτρικά τους καλό θα ήταν να κάνουν ένα έλεγχο στις συγκεκριμένες φύσες (του ανορθωτή). Δεν προτείνω ριζική αντιμετώπιση όπως ο "Patelis" απλά έναν έλεγχο ότι τα φις είναι σωστά σφιγμένα και δεν υπερθερμένονται. Ενίσχυση με κόλληση είναι εύκολο να γίνει ...

--Νικόλας

*

patelis

Απ: Πο#@$να φισα
« Απάντηση #7 - : Φεβρουάριος 22, 2007, 10:24:17 πμ »
Σε μενα η καφε φισα με τα 3 κιτρινα που ερχονται απο τα πηνια (αυτην λενε στα ξενα forum) ηταν οκ .
Την ζημια την ειχε η αλλη που "βγαινει" απο τον ανορθωτη. Η συμβουλη του Bill ηταν να την κανω και αυτη , οπως και εκανα δηλαδη. Επιμενω οτι η επισκευη εγινε απο τον Dr Bill , εγω απλως εκανα την εργασια  ;)
Αν και δεν συνιστουν το "κολλημα" οι ξενοι λογω  κραδασμων , ετσι λενε , εγω εμπιστευομαι τον Dr.

*

Αποσυνδεδεμένος apriliabikers.gr

  • *********
  • 17379
  • Αντιδράσεις: +16
Απ: Πο#@$να φισα
« Απάντηση #8 - : Φεβρουάριος 22, 2007, 12:15:56 μμ »
Τα προβλήματα με τις φύσες σε όλα τα 1000άρια είναι γνωστό. Το θέμα είναι πόσο άτυχος μπορεί να είναι κάποιος με τις συγκεκριμένες φύσες.  Τα περισσότερα Capo έχουν προβλήματα με τις φύσες, πολλές φορές προβλήματα που δεν γίνονται άμεσα ορατά. Όλα προέρχονται είτε από τις φύσες τους - τον ανορθωτή, είτε από τους πολλαπλασιαστές.



--Νικόλας


Το ίδιο ακριβώς πρόβλημα συμβαίνει και με τον πήγασο 2001-2004.
Πιστεύω ότι αυτή είναι κι η αιτία που ξεκολλάει και το καλώδιο του κεντρικού
διακόπτη αφού μαζέυει όλα τα amber επάνω του όταν η φίσα βρίσκεται
σε αυτή την κατάσταση.
Προληπτικά θέλει έλεγχο συχνά αυτή η φίσα για τυχόν "υποπτη" αλλαγή
χρώματος προς το ΚΑΦΕ! :bye:

*

GFiotakis

Απ: Πο#@$να φισα
« Απάντηση #9 - : Φεβρουάριος 22, 2007, 01:15:12 μμ »
Ειναι ξεφτιλα ρε γ@μοτο σε μηχανακια σαν αυτα να εχουν τοσο φτηνα ηλεκτρικα …ΜΕΓΑΛΗ ΞΕΦΤΙΛΑ

*

Αποσυνδεδεμένος Byron

  • *******
  • 2576
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: +13
Απ: Πο#@$να φισα
« Απάντηση #10 - : Φεβρουάριος 22, 2007, 01:46:20 μμ »
Ειναι ξεφτιλα ρε γ@μοτο σε μηχανακια σαν αυτα να εχουν τοσο φτηνα ηλεκτρικα …ΜΕΓΑΛΗ ΞΕΦΤΙΛΑ

Καλά μην τρελλαινεσαι Γιώργο. Σε ΧΤ που είχα μου είχε κάψει 2 φορές πηνία και 1 ανορθωτή. Στο αειθαλές SRX μου είχα αλλάξει 4(!) φορές ανορθωτή (+ 1 φορά πηνία) και ησύχασα όταν έβαλα έναν από εξωλέμβια :pray:

Ακόμα και τα super CBR1000 RR βγάζουν κάτι κουφές ζημιές στα ηλεκτρικά τους.

*

GFiotakis

Απ: Πο#@$να φισα
« Απάντηση #11 - : Φεβρουάριος 22, 2007, 01:59:46 μμ »
Ναι Βυρωνα το ξερω ...απλα τα δικα μας ειναι μονιμη κατασταση σχεδον σε ολα τα μοντελα ρε γ@μοτο....δεν ειναι τυχαιο...να μην αντιμετοπιζεις αλλα προβληματα καινα μενεις απο ρευμα ....γ@μο την ΔΕΗ μου μεσα  :D

*

CHRISTODOU

Απ: Πο#@$να φισα
« Απάντηση #12 - : Φεβρουάριος 22, 2007, 02:13:08 μμ »
Καλά το φαινόμενο δεν είναι προνόμιο της ΑΠΡΙΛΙΑ μόνο που να δεις αυτοκίνητα απο την πλέον αξιόπιστη μάρκα (δεν λέω ποιά) να λιώνουν κατα συρροή τα φανάρια μετά απο δυο ώρες συνεχές δούλεμα.
 

*

kostuono

Απ: Πο#@$να φισα
« Απάντηση #13 - : Φεβρουάριος 22, 2007, 05:28:07 μμ »
Το είχα πάθει και εγώ αυτό στα 22000χμ.
Αρχισε να μου μυρίζει και την είδα τελείως καφε και λιωμένη!!!
Το εφτιαξέ ενας φίλος μου που κατέχει,το είδε ο Dr Bill και μου είπε οτί έκανε καλή δουλειά!!! :kalo:
Απο τότε οταν μυρίζω κάτι καμμένο στον δρόμο σταματάω και την κοιτάω, εχω πάθει ψύχωση :tez:!!!!!!

*

Αποσυνδεδεμένος Viking

  • ***
  • 103
  • Φύλο: Άντρας
  • Μοντέλο μηχανής: Triumph Speed Twin
  • Αντιδράσεις: +41
Απ: Πο#@$να φισα
« Απάντηση #14 - : Απρίλιος 24, 2010, 05:59:54 μμ »
Καλησπέρα! Ως νέος κάτοχος Falco έχω σκαλώσει άσχημα, απλά καταπληκτική μοτοσυκλέτα! Κινητήρας, στήσιμο απλά μοναδικά!

Η -σχετική- δυσκολία στην εκκίνηση και αυτό που μου πε ο προηγούμενος ιδιοκτήτης (ότι "τελειώνει" τις μπαταρίες του κάπως γρήγορα) με έκανε να ψαχτώ λίγο. Με την τάση να κυμαίνεται σχετικά χαμηλά (στο βολτόμετρο των οργάνων της μοτό και με σβησμένα φώτα έπαιζε στα 13,2 με 13,6V με φώτα αναμένα έχω 12,6 με 13V). Λογικά βρίσκομαι στο σωστό θέμα!

Αν δεν κάνει κόπο σε κάποιον μπορεί να γράψει τι έκανε ακριβώς. Patelis και Bill φαίνεται ότι γνωρίζουν ακριβώς τη λύση και θα ήθελα μια επιβεβαίωση για το αν αυτό το θρεντάκι είναι ακριβές:

http://www.apriliaforum.com/forums/showthread.php?t=64758

Λίγο ως πολύ δρομολογεί 4 καλώδια (2 κόκκινα και 2 μαύρα) από την αρσενική άσπρη φίσα ώς την μπαταρία. Στη μεριά της μπαταρίας βάζει ασφαλειοθήκη με ασφάλεια 30Α στα κόκκινα τα οποία συγκολλά στην άκρη και στο τέλος πιάνουν θετικό πόλο. Στη μεριά της μπαταρίας πάλι συγκολά τα άκρα των δύο μαύρων και τα πιάνει στον αρνητικό (στο τέλος πάντα).

Στη μεριά της άσπρης φίσας (την αρσενική αν κατάλαβα σωστά) συγκολά τα άκρα των 2 κόκκινων καλώδιων μαζί με το κόκκινο/μαύρο της άσπρης φίσας και τα άκρα των μαύρων καλωδίων με μαζί με το κόκκινο/μπλε και βάζει παντού καλάι με κολλητήρι.

Ύστερα επεμβαίνει στην καφέ φίσα βάζοντας καλάι στις συνδέσεις των κίτρινων καλωδίων με την καφέ φίσα (και στις 2 πλευρές, αρσενικό και θυληκό δηλαδή). Συνδέει ότι έχει αποσυνδέσει με τελευταίο θετικό πόλο μπαταρίας και τέλος γείωση (αρνητικό πόλο) και έχει κερδίσει περίπου 1V!

Τα έχω καταλάβει σωστά? Έχει δοκιμαστεί και αποδίδει κάτι τέτοιο και σε εσάς ή να δοκιμάσω κάτι άλλο?

 

Χρήσιμοι Σύνδεσμοι

Αρχική Σελίδα Όροι Χρήσης