APRILIA BIKERS HELLAS

Aprilia 1000cc V-Twins: Model Years 1998-2009 (1998-2009 The Rotax Era) => Tuono 1000 R και Tuono Factory => Μήνυμα ξεκίνησε από: patelis στις Φεβρουάριος 21, 2007, 07:47:50 μμ

Τίτλος: Πο#@$να φισα
Αποστολή από: patelis στις Φεβρουάριος 21, 2007, 07:47:50 μμ
Δυστηχως με αφησε για δευτερη φορα (TUONO 06)
Την πρωτη φορα λεω μπαταρια θα ειναι αφου μετρησα και εβγαζε 14,3 βολτ , εννοειτε οτι και τοτε με ειχε αφησει , ξεκινησε με σκασιματα και μετα δεν ανεβαζε πανω απο 5000 με ενδειξη σερβις στο καντραν , ΧΕ@#ΚΑ πανω μου βεβαια εως οτου εντοπισω οτι δεν ειναι κατι το σχετικα κακο αλλα μπαταρια.
Με την βοηθεια του Dr Bill βεβαια. Αλλαγη μπαταριας και ολα οκ . Ολα αυτα πριν κανα μηνα , προχτες ειχα κανει μια βολτιτσα ολα καλα. Σημερα μετα απο 4-5 κμ αρχισε σκασιματα παλι και τα σχετικα , δεν προλαβα να παω σπιτι και εμεινα στον δρομα , με την βοηθεια φιλου πηρα απο το σπιτι την παλια μπαταρια , την ειχα φορτισμενη απο τοτε για να δω αν θα "ζησει" και τελικα ηταν οκ (λογικο αλλα το καταλαβα μετα) , την εβαλα απανω και  πηγατο μηχανακι σπιτι.
Με την βοηθεια του Dr Bill ο οποιος εντοπισε με την μια την βλαβη και την επισκευασε λυθηκε το προβλημα .
οποιος λοιπον δεν το εχει παθει ,ακομα, γρηγορα μια επισκεψη στον Dr Bill για την επιδιορθωση του .
Τίτλος: Απ: Πο#@$να φισα
Αποστολή από: patelis στις Φεβρουάριος 21, 2007, 07:50:55 μμ
αλλη μια
Τίτλος: Απ: Πο#@$να φισα
Αποστολή από: patelis στις Φεβρουάριος 21, 2007, 07:52:38 μμ
μετα
Τίτλος: Απ: Πο#@$να φισα
Αποστολή από: Byron στις Φεβρουάριος 21, 2007, 08:46:34 μμ
Ωχχχχ... κρίμα ρε Θωμά....
Είχα διαβάσει στο AF1 για το ζήτημα του brown connector  που ΄χουν τα Mille. (ίσως να είναι η ίδια φύσσα, και στο Tuono να είναι άσπρη). Δεν είχε όμως αναφέρει κάποιος το πρόβλημα στο Tuono.

To Link είναi αυτό http://www.apriliaforum.com/forums/showthread.php?t=106125

Τεσπα αφού το φτιάξατε και οριστικά απ΄ότι φαντάζομαι, όλα καλά. Με έβαλες σε σκέψεις όμως  :thnk:
Τίτλος: Απ: Πο#@$να φισα
Αποστολή από: patelis στις Φεβρουάριος 21, 2007, 09:45:26 μμ
Να πας να το "φτιαξεις" προκαταβολικα . Ο Μπιλ ηταν κατηγοριματικος , και οχι επισκευη της φισας η αλλαγη της η αλλα φισακια,  "κολλητα για νασαι σιγουρος" . Και οχι μονο της προβληματικης φισας που φευγει απο τον ανορθωτη αλλα και αυτης που ερχεται απο τα πηνια με τα 3 κιτρινα καλωδια . Δες στις φωτογραφιες εχει αφαιρεθει και αυτη και εγιναν κολλητα.
Στον Dr Bill και γρηγορα , μην σπρωχνεις σαν και μενα  :(
Και οσο δεν το γουσταρω ..... :cry:
Τίτλος: Απ: Πο#@$να φισα
Αποστολή από: bill στις Φεβρουάριος 22, 2007, 09:07:09 πμ
οφειλω να πω οτι η επισκευη εγινε απο τα χερια του θωμα "patelis" (και εδειξε να ξερει αρκετα και μπραβο του)

εγω απλα εκανα την διαγνωση του προβληματος τηλεφωνικα μιας και ο θωμας βρησκεται στην σαντορινη....σσσ...δεν κανουμε μια ανεπισημη πανεληνια στην σαντορινη το καλοκαιρι να πιασουμε καμια παραλια ολοι οι apriliabikers.....

εριξα ΙΔΕΑ...ΜΑΚΗΗΗΗΗΗ βαλε μπρος για κοκκινα μαγιο με το σημα του site :D :D :D
Τίτλος: Απ: Πο#@$να φισα
Αποστολή από: vageln στις Φεβρουάριος 22, 2007, 09:14:47 πμ
 Τα προβλήματα με τις φύσες σε όλα τα 1000άρια είναι γνωστό. Το θέμα είναι πόσο άτυχος μπορεί να είναι κάποιος με τις συγκεκριμένες φύσες.  Τα περισσότερα Capo έχουν προβλήματα με τις φύσες, πολλές φορές προβλήματα που δεν γίνονται άμεσα ορατά. Όλα προέρχονται είτε από τις φύσες τους - τον ανορθωτή, είτε από τους πολλαπλασιαστές.

 Στο δικό μου (Tuono 2003) δεν είχα το παραμικρό πρόβλημα. Απλά κάποια στιγμή, και επειδή δεν είχα όρεξη να ασχολούμαι άλλο με τα όργανα που έκαναν συχνά reset, ενίσχυσα την καφέ φύσα που φεύγει από τον ανορθωτή κολλώντας τα καλώδια πάνω στα φις και προσθέτοντας έξτρα καλώδιο που πηγαίνει στην μπαταρία(μέσω ρελέ πάντα). Ακόμη άλλαξα το ρελέ της μίζας (Solenoid) όπως λέγεται με ένα της Yamaha που είναι ακριβώς ίδιο σε χαρακτηριστικά απλά δουλεύει καλύτερα. Από τότε ο κινητήρας πέρνει ευκολότερα μπροστά, καθώς και φορτίζει καλύτερα την μπαταρία. Ενδεικτικά η ένδειξη της τάσης μπαταρίας στα όργανα ανέβηκε περίπου 1 V  ;) .

 Έχω διαβάσει και ακούσει από άλλους ότι οι φύσες στα RSV γενικά λιώνουν σαν βούτυρο απλά σε μένα και αρκετούς άλλους δεν έχει τύχει. Γενικά πάντως για όσους θέλουν να βελτιώσουν τα ηλεκτρικά τους καλό θα ήταν να κάνουν ένα έλεγχο στις συγκεκριμένες φύσες (του ανορθωτή). Δεν προτείνω ριζική αντιμετώπιση όπως ο "Patelis" απλά έναν έλεγχο ότι τα φις είναι σωστά σφιγμένα και δεν υπερθερμένονται. Ενίσχυση με κόλληση είναι εύκολο να γίνει ...

--Νικόλας
Τίτλος: Απ: Πο#@$να φισα
Αποστολή από: patelis στις Φεβρουάριος 22, 2007, 10:24:17 πμ
Σε μενα η καφε φισα με τα 3 κιτρινα που ερχονται απο τα πηνια (αυτην λενε στα ξενα forum) ηταν οκ .
Την ζημια την ειχε η αλλη που "βγαινει" απο τον ανορθωτη. Η συμβουλη του Bill ηταν να την κανω και αυτη , οπως και εκανα δηλαδη. Επιμενω οτι η επισκευη εγινε απο τον Dr Bill , εγω απλως εκανα την εργασια  ;)
Αν και δεν συνιστουν το "κολλημα" οι ξενοι λογω  κραδασμων , ετσι λενε , εγω εμπιστευομαι τον Dr.
Τίτλος: Απ: Πο#@$να φισα
Αποστολή από: apriliabikers.gr στις Φεβρουάριος 22, 2007, 12:15:56 μμ
Τα προβλήματα με τις φύσες σε όλα τα 1000άρια είναι γνωστό. Το θέμα είναι πόσο άτυχος μπορεί να είναι κάποιος με τις συγκεκριμένες φύσες.  Τα περισσότερα Capo έχουν προβλήματα με τις φύσες, πολλές φορές προβλήματα που δεν γίνονται άμεσα ορατά. Όλα προέρχονται είτε από τις φύσες τους - τον ανορθωτή, είτε από τους πολλαπλασιαστές.



--Νικόλας


Το ίδιο ακριβώς πρόβλημα συμβαίνει και με τον πήγασο 2001-2004.
Πιστεύω ότι αυτή είναι κι η αιτία που ξεκολλάει και το καλώδιο του κεντρικού
διακόπτη αφού μαζέυει όλα τα amber επάνω του όταν η φίσα βρίσκεται
σε αυτή την κατάσταση.
Προληπτικά θέλει έλεγχο συχνά αυτή η φίσα για τυχόν "υποπτη" αλλαγή
χρώματος προς το ΚΑΦΕ! :bye:
Τίτλος: Απ: Πο#@$να φισα
Αποστολή από: GFiotakis στις Φεβρουάριος 22, 2007, 01:15:12 μμ
Ειναι ξεφτιλα ρε γ@μοτο σε μηχανακια σαν αυτα να εχουν τοσο φτηνα ηλεκτρικα …ΜΕΓΑΛΗ ΞΕΦΤΙΛΑ
Τίτλος: Απ: Πο#@$να φισα
Αποστολή από: Byron στις Φεβρουάριος 22, 2007, 01:46:20 μμ
Ειναι ξεφτιλα ρε γ@μοτο σε μηχανακια σαν αυτα να εχουν τοσο φτηνα ηλεκτρικα …ΜΕΓΑΛΗ ΞΕΦΤΙΛΑ

Καλά μην τρελλαινεσαι Γιώργο. Σε ΧΤ που είχα μου είχε κάψει 2 φορές πηνία και 1 ανορθωτή. Στο αειθαλές SRX μου είχα αλλάξει 4(!) φορές ανορθωτή (+ 1 φορά πηνία) και ησύχασα όταν έβαλα έναν από εξωλέμβια :pray:

Ακόμα και τα super CBR1000 RR βγάζουν κάτι κουφές ζημιές στα ηλεκτρικά τους.
Τίτλος: Απ: Πο#@$να φισα
Αποστολή από: GFiotakis στις Φεβρουάριος 22, 2007, 01:59:46 μμ
Ναι Βυρωνα το ξερω ...απλα τα δικα μας ειναι μονιμη κατασταση σχεδον σε ολα τα μοντελα ρε γ@μοτο....δεν ειναι τυχαιο...να μην αντιμετοπιζεις αλλα προβληματα καινα μενεις απο ρευμα ....γ@μο την ΔΕΗ μου μεσα  :D
Τίτλος: Απ: Πο#@$να φισα
Αποστολή από: CHRISTODOU στις Φεβρουάριος 22, 2007, 02:13:08 μμ
Καλά το φαινόμενο δεν είναι προνόμιο της ΑΠΡΙΛΙΑ μόνο που να δεις αυτοκίνητα απο την πλέον αξιόπιστη μάρκα (δεν λέω ποιά) να λιώνουν κατα συρροή τα φανάρια μετά απο δυο ώρες συνεχές δούλεμα.
 
Τίτλος: Απ: Πο#@$να φισα
Αποστολή από: kostuono στις Φεβρουάριος 22, 2007, 05:28:07 μμ
Το είχα πάθει και εγώ αυτό στα 22000χμ.
Αρχισε να μου μυρίζει και την είδα τελείως καφε και λιωμένη!!!
Το εφτιαξέ ενας φίλος μου που κατέχει,το είδε ο Dr Bill και μου είπε οτί έκανε καλή δουλειά!!! :kalo:
Απο τότε οταν μυρίζω κάτι καμμένο στον δρόμο σταματάω και την κοιτάω, εχω πάθει ψύχωση :tez:!!!!!!
Τίτλος: Απ: Πο#@$να φισα
Αποστολή από: Viking στις Απρίλιος 24, 2010, 05:59:54 μμ
Καλησπέρα! Ως νέος κάτοχος Falco έχω σκαλώσει άσχημα, απλά καταπληκτική μοτοσυκλέτα! Κινητήρας, στήσιμο απλά μοναδικά!

Η -σχετική- δυσκολία στην εκκίνηση και αυτό που μου πε ο προηγούμενος ιδιοκτήτης (ότι "τελειώνει" τις μπαταρίες του κάπως γρήγορα) με έκανε να ψαχτώ λίγο. Με την τάση να κυμαίνεται σχετικά χαμηλά (στο βολτόμετρο των οργάνων της μοτό και με σβησμένα φώτα έπαιζε στα 13,2 με 13,6V με φώτα αναμένα έχω 12,6 με 13V). Λογικά βρίσκομαι στο σωστό θέμα!

Αν δεν κάνει κόπο σε κάποιον μπορεί να γράψει τι έκανε ακριβώς. Patelis και Bill φαίνεται ότι γνωρίζουν ακριβώς τη λύση και θα ήθελα μια επιβεβαίωση για το αν αυτό το θρεντάκι είναι ακριβές:

http://www.apriliaforum.com/forums/showthread.php?t=64758

Λίγο ως πολύ δρομολογεί 4 καλώδια (2 κόκκινα και 2 μαύρα) από την αρσενική άσπρη φίσα ώς την μπαταρία. Στη μεριά της μπαταρίας βάζει ασφαλειοθήκη με ασφάλεια 30Α στα κόκκινα τα οποία συγκολλά στην άκρη και στο τέλος πιάνουν θετικό πόλο. Στη μεριά της μπαταρίας πάλι συγκολά τα άκρα των δύο μαύρων και τα πιάνει στον αρνητικό (στο τέλος πάντα).

Στη μεριά της άσπρης φίσας (την αρσενική αν κατάλαβα σωστά) συγκολά τα άκρα των 2 κόκκινων καλώδιων μαζί με το κόκκινο/μαύρο της άσπρης φίσας και τα άκρα των μαύρων καλωδίων με μαζί με το κόκκινο/μπλε και βάζει παντού καλάι με κολλητήρι.

Ύστερα επεμβαίνει στην καφέ φίσα βάζοντας καλάι στις συνδέσεις των κίτρινων καλωδίων με την καφέ φίσα (και στις 2 πλευρές, αρσενικό και θυληκό δηλαδή). Συνδέει ότι έχει αποσυνδέσει με τελευταίο θετικό πόλο μπαταρίας και τέλος γείωση (αρνητικό πόλο) και έχει κερδίσει περίπου 1V!

Τα έχω καταλάβει σωστά? Έχει δοκιμαστεί και αποδίδει κάτι τέτοιο και σε εσάς ή να δοκιμάσω κάτι άλλο?
Τίτλος: Απ: Πο#@$να φισα
Αποστολή από: backys στις Απρίλιος 24, 2010, 07:31:42 μμ
Τα Falco δεν εχουν προβλημα με τη φυσσα. :kalo:

Τη μοντα θα τη κανεις για να κερδισεις 1V και οχι επειδη ειναι ελατωματικη η φυσα.
Θα σωσει αυτο τη μπαταρια????Δεν ξερω.... :thnk:
Απ'την αλλη βεβαια δεν μπορω να ξερω αν η ταση που βλεπεις ειναι καλη ή οχι.
Ουτε που θυμαμαι ποσο εδειχνε το δικο μου :P
Οντως τις μπαταριες τις ξελιγωνει αλλα ποσο καιρο την εχεις πανω?
 :bye:
Τίτλος: Απ: Πο#@$να φισα
Αποστολή από: apriliabikers.gr στις Απρίλιος 24, 2010, 07:55:46 μμ
Καλησπέρα! Ως νέος κάτοχος Falco έχω σκαλώσει άσχημα, απλά καταπληκτική μοτοσυκλέτα! Κινητήρας, στήσιμο απλά μοναδικά!

Η -σχετική- δυσκολία στην εκκίνηση και αυτό που μου πε ο προηγούμενος ιδιοκτήτης (ότι "τελειώνει" τις μπαταρίες του κάπως γρήγορα) με έκανε να ψαχτώ λίγο. Με την τάση να κυμαίνεται σχετικά χαμηλά (στο βολτόμετρο των οργάνων της μοτό και με σβησμένα φώτα έπαιζε στα 13,2 με 13,6V με φώτα αναμένα έχω 12,6 με 13V). Λογικά βρίσκομαι στο σωστό θέμα!

Αν δεν κάνει κόπο σε κάποιον μπορεί να γράψει τι έκανε ακριβώς. Patelis και Bill φαίνεται ότι γνωρίζουν ακριβώς τη λύση και θα ήθελα μια επιβεβαίωση για το αν αυτό το θρεντάκι είναι ακριβές:

http://www.apriliaforum.com/forums/showthread.php?t=64758

Λίγο ως πολύ δρομολογεί 4 καλώδια (2 κόκκινα και 2 μαύρα) από την αρσενική άσπρη φίσα ώς την μπαταρία. Στη μεριά της μπαταρίας βάζει ασφαλειοθήκη με ασφάλεια 30Α στα κόκκινα τα οποία συγκολλά στην άκρη και στο τέλος πιάνουν θετικό πόλο. Στη μεριά της μπαταρίας πάλι συγκολά τα άκρα των δύο μαύρων και τα πιάνει στον αρνητικό (στο τέλος πάντα).

Στη μεριά της άσπρης φίσας (την αρσενική αν κατάλαβα σωστά) συγκολά τα άκρα των 2 κόκκινων καλώδιων μαζί με το κόκκινο/μαύρο της άσπρης φίσας και τα άκρα των μαύρων καλωδίων με μαζί με το κόκκινο/μπλε και βάζει παντού καλάι με κολλητήρι.

Ύστερα επεμβαίνει στην καφέ φίσα βάζοντας καλάι στις συνδέσεις των κίτρινων καλωδίων με την καφέ φίσα (και στις 2 πλευρές, αρσενικό και θυληκό δηλαδή). Συνδέει ότι έχει αποσυνδέσει με τελευταίο θετικό πόλο μπαταρίας και τέλος γείωση (αρνητικό πόλο) και έχει κερδίσει περίπου 1V!

Τα έχω καταλάβει σωστά? Έχει δοκιμαστεί και αποδίδει κάτι τέτοιο και σε εσάς ή να δοκιμάσω κάτι άλλο?

Μάλλον κάτι ΤΕΤΟΙΟ (http://www.apriliabikers.gr/portal/index.php?topic=7418.msg329127#msg329127) εκανε.
Τίτλος: Απ: Πο#@$να φισα
Αποστολή από: Viking στις Απρίλιος 24, 2010, 09:49:51 μμ
Ευχαριστώ για τις απαντήσεις παιδιά! Powerphot, πολύ ωραίο "how to" έφτιαξες!

Αναμένω και από τον Bill και τον Patelis αν έχουν κάτι περισσότερο!
Τίτλος: Απ: Πο#@$να φισα
Αποστολή από: Viking στις Μάιος 20, 2010, 10:13:34 πμ
Να ενημερώσω ότι έχω κάποιες μέρες που έκανα μετατροπή στην λευκή φίσα του ανορθωτή (αυτή που πάει στη μπαταρία). Με έξτρα καλώδιο (+2 κόκκινα με ασφαλειοθήκη και +2 μαύρα κατευθείαν) η τάση αυξήθηκε αρκετά. Με πολύμετρο παίρναμε σταθερά 14,3 Volt στην μπαταρία (από 12,7-13 που είχαμε πρίν). Την καφέ την γράσαρα απλά και δεν την πείραξα καθόλου μιας και ήταν σε άριστη κατάσταση.

Συμπέρασμα: τέρμα τα πρωινά reset στο πολυόργανο, τέρμα η αδύνατη μπαταρία (τώρα πια φορτίζει κανονικά).
Κόστος: 3-4 ευρώ περίπου (και πάλι ακριβά μου βγήκε γιατί πήρα ασφαλειοθήκη για βάρκες, φουλ αδιάβροχη) και πολύτιμη βοήθεια από τον πολύ έμπειρο με το κολλητήρι sakisvolos (του moto.gr).

Τη μετατροπή τη συνιστώ ανεπιφύλακτα μιας και μάλλον θα γλιτώσει από περιττές αλλαγές μπαταριών!  ;)
 
Τίτλος: Απ: Πο#@$να φισα
Αποστολή από: svarth στις Ιούνιος 05, 2010, 10:37:32 πμ
Να ενημερώσω ότι έχω κάποιες μέρες που έκανα μετατροπή στην λευκή φίσα του ανορθωτή (αυτή που πάει στη μπαταρία). Με έξτρα καλώδιο (+2 κόκκινα με ασφαλειοθήκη και +2 μαύρα κατευθείαν) η τάση αυξήθηκε αρκετά. Με πολύμετρο παίρναμε σταθερά 14,3 Volt στην μπαταρία (από 12,7-13 που είχαμε πρίν). Την καφέ την γράσαρα απλά και δεν την πείραξα καθόλου μιας και ήταν σε άριστη κατάσταση.

Συμπέρασμα: τέρμα τα πρωινά reset στο πολυόργανο, τέρμα η αδύνατη μπαταρία (τώρα πια φορτίζει κανονικά).
Κόστος: 3-4 ευρώ περίπου (και πάλι ακριβά μου βγήκε γιατί πήρα ασφαλειοθήκη για βάρκες, φουλ αδιάβροχη) και πολύτιμη βοήθεια από τον πολύ έμπειρο με το κολλητήρι sakisvolos (του moto.gr).

Τη μετατροπή τη συνιστώ ανεπιφύλακτα μιας και μάλλον θα γλιτώσει από περιττές αλλαγές μπαταριών!  ;)
 

Αν μπορουσες να βαζες κ λιγες φωτογραφίες....
Τίτλος: Απ: Πο#@$να φισα
Αποστολή από: tasosm στις Ιούνιος 05, 2010, 11:40:21 πμ
Νικο αν ακολουθησω τα δικα σου βηματα θα μπορεσω να το κανω στο τουρμπονο μου?

Δεν εχω προβλημα γενικα απλα αλλαζω μπαταρια καθε 1,5 χρονο

Τίτλος: Απ: Πο#@$να φισα
Αποστολή από: Viking στις Ιούνιος 06, 2010, 01:23:11 μμ
Αν μπορουσες να βαζες κ λιγες φωτογραφίες....
Δυστυχώς δεν πήρα ούτε μία φωτογραφία. Ενδιαφέρον και λεπτομερές how to (του οποίου τις οδηγίες ακολούθησα επακριβώς) βρίσκεις εδώ:

http://www.apriliaforum.com/forums/showthread.php?t=64758

 ;)
Τίτλος: Απ: Πο#@$να φισα
Αποστολή από: Πυξιδας στις Μάιος 04, 2020, 12:57:36 μμ
δηλ αν καταλαβα καλα,τις δουλειες του caponord τις θελει και το tuono?
1.τα καλωδια απ τα πηνια περνανε μεσα απ το μοτερ σαν το capo?τα αλλαζουμε φορα σαν το καπο?
2.τη φυσα του ανορθωτη τη στελνουμε για βρουβες σαν του καπο?
Τίτλος: Απ: Πο#@$να φισα
Αποστολή από: faraway στις Μάιος 04, 2020, 05:09:53 μμ
Υπαρχει συνεπεια στην εταιρεια .
Το ιδιο λαθος το κανει σε ολη τη σειρα μοντελων για λιγους ισονομιας και δημικρατιας .


forza aprilia  :P
Τίτλος: Απ: Πο#@$να φισα
Αποστολή από: Πυξιδας στις Μάιος 04, 2020, 09:40:06 μμ
Υπαρχει συνεπεια στην εταιρεια .
Το ιδιο λαθος το κανει σε ολη τη σειρα μοντελων για λιγους ισονομιας και δημικρατιας .


forza aprilia  :P
ο ανορθωτης παντως δεν διαβαζω να απασχολει και τον εχει και σε δροσερο σημειο το τουονο
Τίτλος: Απ: Πο#@$να φισα
Αποστολή από: lospsi στις Μάιος 05, 2020, 07:28:22 πμ
Μόνο η φύσα Μανώλη. Πηνεία επίσης πάσχουν τα 2ης γενιάς. Τσεκάρεις και ρελέ μίζας, βάζεις πιο ποιοτικά καλώδια και νομίζω πως καθάρισες (απ' ότι θυμάμαι :D )

Ακολουθούν φώτο υπεργαμάτου 2nd gen...έτσι, χωρίς λόγο....:D :D 

Τίτλος: Απ: Πο#@$να φισα
Αποστολή από: Πυξιδας στις Μάιος 05, 2020, 01:40:55 μμ
Μόνο η φύσα Μανώλη. Πηνεία επίσης πάσχουν τα 2ης γενιάς. Τσεκάρεις και ρελέ μίζας, βάζεις πιο ποιοτικά καλώδια και νομίζω πως καθάρισες (απ' ότι θυμάμαι :D )

Ακολουθούν φώτο υπεργαμάτου 2nd gen...έτσι, χωρίς λόγο....:D :D
Γαμάτο όντως
Τίτλος: Απ: Πο#@$να φισα
Αποστολή από: lospsi στις Μάιος 05, 2020, 03:10:16 μμ

Γαμάτο όντως

δες και εδώ λοιπόν
https://www.apriliabikers.gr/portal/apodraseis-entos-elladas/ekdromh-stoys-eparxiakoys-ths-peloponnhsoy/msg446025/#msg446025
 ;)
Τίτλος: Απ: Πο#@$να φισα
Αποστολή από: nikostuono στις Ιούλιος 31, 2020, 08:45:00 μμ
Υπαρχει συνεπεια στην εταιρεια .
Το ιδιο λαθος το κανει σε ολη τη σειρα μοντελων για λιγους ισονομιας και δημικρατιας .


forza aprilia  :P
ο ανορθωτης παντως δεν διαβαζω να απασχολει και τον εχει και σε δροσερο σημειο το τουονο

Άλλαξα εγώ ανορθωτή. Δεν μου φορτιζε την μπαταρία με συνέπεια με τη μηχανή να λειτουργεί το βολτόμετρο να δείχνει μία 10 και κάτι και την άλλη 14🤔.
Άλλαξα ανορθωτή και σταθεροποιήθηκε σε λειτουργία στα 14 με 14 και κάτι..