0 μέλη και 2 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
Παράθεση από: NitroArgi στις Απρίλιος 23, 2020, 11:42:06 πμΕλα μη βαριεσαι βαλε και τα δυο Factory Τα factory ήταν 3 παρακαλώ (σε χρωματισμούς), όλα με χρυσαφί πλαίσιο. Χρονολογίες που βγαίνουν οι εκδόσεις δεν ξέρω ακριβώς, οπότε στο περίπου θα πω:- Τα πρώτα 06-09 με τον λευκό/κόκκινο χρωματικό συνδυασμό και το λιοντάρι στο ντεπόζιτο αλλά στα μεν 2006-07 με μπλε ζάντες (νομίζω απλές όμως) και στα 2008-09 με τις χρυσές (σφυρήλατες αλλά όχι ΟΖ νομίζω, γενικά έχω ένα μπέρδεμα με τις ζάντες των Tuono factory όπως τα κουβέντιαζα και με τον Τζίμη παλιότερα) και τις διαφορετικές εξατμίσεις.- Τα τελευταία 2010-2011, με στον μαύρο/κόκκινο χρωματισμό και χρυσές ζάντες. Ο πιο elegant χρωματισμός κατά την γνώμη μου από τα παρδαλά των factory.
Ελα μη βαριεσαι βαλε και τα δυο Factory
Παράθεση από: lospsi στις Απρίλιος 23, 2020, 11:55:24 πμΠαράθεση από: NitroArgi στις Απρίλιος 23, 2020, 11:42:06 πμΕλα μη βαριεσαι βαλε και τα δυο Factory Τα factory ήταν 3 παρακαλώ (σε χρωματισμούς), όλα με χρυσαφί πλαίσιο. Χρονολογίες που βγαίνουν οι εκδόσεις δεν ξέρω ακριβώς, οπότε στο περίπου θα πω:- Τα πρώτα 06-09 με τον λευκό/κόκκινο χρωματικό συνδυασμό και το λιοντάρι στο ντεπόζιτο αλλά στα μεν 2006-07 με μπλε ζάντες (νομίζω απλές όμως) και στα 2008-09 με τις χρυσές (σφυρήλατες αλλά όχι ΟΖ νομίζω, γενικά έχω ένα μπέρδεμα με τις ζάντες των Tuono factory όπως τα κουβέντιαζα και με τον Τζίμη παλιότερα) και τις διαφορετικές εξατμίσεις.- Τα τελευταία 2010-2011, με στον μαύρο/κόκκινο χρωματισμό και χρυσές ζάντες. Ο πιο elegant χρωματισμός κατά την γνώμη μου από τα παρδαλά των factory.Το πρωτο 2gen factory ειχε 2 εκδοσειςΗ πρωτη φουρνια ειχε της μπλε εξατμισεις που εχεις στην φωτοΗ δευτερη ηταν ολοιδια αλλα με τις ασημι εξατημισεις του rsvΗ διαφορα αν θυμαμαι εχει να κανει με την αλλαγη ων προδιαγραφων του euroΕπισης οταν ειχε πρωτοβγει η πρωτη φουρνια η εταιρια διαφημιζε οτι ηταν περιορισμενης παραγωγης και κατα καποιό τροπο,αριθμημενα
Πάντως να ξέρετε ότι gen2 στο μαύρο ματ χρωματισμό υπάρχουν 3 μοντέλα με αρκετές διάφορες εκτός τς μπλε ζαντας που έγινε μαύρη ... 06 07 08+
τι αλλαξαν δηλαδη απο τα 133 στα 139?χαρτογραφηση?κεφαλες?πειτε οποιος γνωριζει...
Παράθεση από: teotuono1990 στις Απρίλιος 24, 2020, 02:02:01 μμτι αλλαξαν δηλαδη απο τα 133 στα 139?χαρτογραφηση?κεφαλες?πειτε οποιος γνωριζει...Αλλες κεφαλες με μεγαλυτερες βαλβιδες,αλλοι εκκεντροφοροι και μαλλον αλλη χαρτογραφηση για δουλεψουν σωσταΩστοσο τα νουμερα ειναι φιλοδοξα,τολμω να πω
120 στον τροχό τουόνο μαμά;Ρώτα τον nitroargi να σου πει για τις δυναμομετρήσεις σε τουόνο και μίλλε 2006 μοντέλλα.Όπως και να χει πάντως μιλάμε πάντα για την ιπποδύναμη που ανακοινώνει η εκάστοτε εταιρεία στον στρόφαλο γιατί μόνο έτσι υπάρχει μέτρο σύγκρισης και βοηθάει στην κουβέντα.Τα δυναμόμετρα μπορούν να σου δώσουν μεγάλες διαφορές το ένα με το άλλο.Υ.Γ. Για ευκολία θα σου πω ότι στο Powerbikes που δούλευε ο nitroargi τα νούμερα ήταν 113 τροχό για τουόνο gen2 και 117 για RSV1000R gen2
Τι 115 τι 118 τι 120,μην αγχώνεστε παιδιά, τις κούκλες μας για τη ροπαρα τους τις πήραμε!!! Και αυτή η ρόπαρα είναι που σε ξεκολλάει από στροφή σε στροφή...! Πάντως στα Μέγαρα στην ευθεία έχω ανοίξει μέχρι και 4η και 200+ χλμ με rc8 και δεν έφευγε με τπτ.. Σε πιο πολλά χλμ δεν ξέρω τι συμβαίνει. Το ένα ήταν απλό πορτοκαλί και το άλλο λευκό r έκδοση που βγάζει ένα σκασμο άλογα..Επίσης με duc 999 απλό, είναι άνετα μπροστά το rsv.. Γενικά για 2κυλινδρο 1000 έχει αρκετό τσαμπουκά το μοτέρ. Για στήσιμο κλπ δε σχολιάζω, είναι περιττο...!!!
Χρήσιμοι Σύνδεσμοι